Hírek
21948 hír az adatbázisban
Az AXE Ice Chill interaktív tesztje a villamosmegállókban
Marketinginfo.hu - 2019-06-25 10:38
Outdoor/indoor

Június 1-től a Wesselényi utca / Erzsébet körút és Margit híd, budai hídfő 4-es, 6-os villamosmegállókban is találkozhatnak a járókelők az AXE egyedülálló, fiatalokat célzó Out Of Home megoldásával.

A márkázott megállók legérdekesebb elemei az interaktív LCD panelek, amiken - az egyre népszerűbb szavazós felületeket tovább gondolva - egy öt kérdésből álló tesztet tölthetünk ki. Az interaktív felületen képpárokat kapunk egymás után, nekünk pedig csak rá kell bökni arra a tárgyra, amit kúlabbnak vélünk! A válaszok leadása után egy nullától ötig tartó skálán láthatjuk az eredményt, sőt, szöveges jellemzést is kapunk kúlságszintünkről tippekkel kiegészítve.

Az AXE Ice Chill kúlságmérőkön az AXE ügynöksége, az ACG dolgozott, a felületet pedig a JCDecaux adta a kampányhoz.






NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A medinai reptérrel kötött szerződést a JCDecaux
  Angol várost digitalizál a JCDeaux
  Virtuális kifutó az M&S-től
  Rendkívüli utcai kupon-adagoló

További hírek ebben a kategóriában

A Coca-Cola karácsonyi karavánja...
Zöld oázis a Balaton Sound-on
Az idei OTP Bank Fogászati Roads...
WWF Nagy Ugrás az EFOTT-on