Külföldi piacokon terjeszkedne a Borsodi Sörgyár
MTI + Marketinginfo.hu - 2019-06-19 11:34
Márkák
Beruházásainak köszönhetően regionális gyártási központtá válhat, és külföldön terjeszkedhet a Borsodi Sörgyár.
A vállalat közleménye szerint a tavaly megkezdett, 12 millió eurós fejlesztés hamarosan 1,8 millió hektoliterről 2,5 millió hektoliterre bővítheti a bőcsi üzem éves termelést. Ekkora mennyiség már nemzetközi szinten is jelentős, ezért arra számítanak, hogy az amerikai tulajdonos, a Molson Coors Company a borsodi településen régiós gyártási központot alakíthat ki. A beruházás a vízfelhasználást és a szén-dioxid-kibocsátást is mérsékli. A vállalat történetében először fenntarthatósági jelentést is készítettek, amelyből kiderül, hogy a 2020-ra vállalt zéró hulladéklerakás már tavaly teljesült. A közlemény szerint mindez a sörgyár fenntarthatóság iránti elkötelezettségét jelzi. Vuleta Zsolt ügyvezető kiemelte, hogy a Borsodi Sörgyár bővülése tavaly meghaladta piaci átlagot. Az értékesítés mennyisége 3 százalékkal, az árbevétel 11,2 százalékkal nőtt éves összehasonlításban - írták. Az ellátási lánc igazgatója hozzátette, hogy az elmúlt évben átalakult a vállalat logisztikai rendszere, a munkavállalók száma pedig 10 százalékkal bővült. Szilva János a közlemény szerint arra számít, hogy a fejlesztések nem csupán a növekvő belföldi fogyasztást fedezhetik, de a cseh és a horvát piacra is eljuttathatják a gyár termékeit. A Borsodi Sörgyár Kft. 2017-ben csaknem 35,6 milliárd forint nettó árbevételt ért el belföldi, és 1,2 milliárd forintot külföldi értékesítésekből. Tavaly 39 milliárd forintra, illetve 1,8 milliárd forintra bővültek a bevételek. A vállalat vesztesége 606 millió forintról 147 millió forintra csökkent tavaly a nyilvános cégadatok szerint.
Kapcsolódó cikkek:
A Borsodi Friss nyereményjáték
Borsodi: 50 éve az élet habos oldalán
Teljesen alkoholmentes ízvilág a Borsodi-tól
Legjobb Munkáltató elismerést kapott a Borsodi Sörgyár 2023-ban
Sörszövetség: 7,5 százalékkal csökkent a gyártók forgalma tavaly
2018 a hazai sörgyárak éve volt
A hazai kkv-k közel egyharmada még idén tervez beruházást
Az európai vállalatok a külföldi piacokon egyre több akadállyal szembesülnek
Bővült a Borsodi Sörgyár értékesítése az idén
Továbbra is a Borsodi a Diósgyőr támogatója
Bevetette magát a Borsodi
Kereskedelmi trendek a márkák szempontjából
Együtt kampányol a BKK és a Borsodi
Rockprogram a Borsoditól
GVH: túl sok a kizárólagos sörszerződés
Fesztivállal támogatják a sörfogyasztást
|