Hírek
21948 hír az adatbázisban
Hétszeres Superbrands díjas a Lidl Magyarország
Marketinginfo.hu - 2019-06-19 09:58
Kereskedelem

A Lidl Magyarország 2019-ben is elnyerte az egyik legfontosabb nemzetközi márkaértékelési díjat, a Superbrands címet.

A rangos elismerést immáron hetedik alkalommal érdemelte ki az áruházlánc, és tartozik ezzel a legnépszerűbb márkák mezőnyébe.

A Superbrands a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy, mellyel a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkákat díjazzák szakmai szempontok szerint. A díj lényeges a márkaépítésben, hiszen rámutat egy adott márka értékére.

"A Superbrands díj elnyerése fontos visszajelzés számunkra, hiszen azt igazolja, hogy a Lidl Magyarország a vásárlók és az üzleti partnerek számára egyaránt megbízhatóságot és minőséget képvisel. Felelős vállalatként hosszú távon elköteleztük magunkat a fenntarthatóság mellett, így áruházainkat komplex, innovatív környezettudatos technológiákkal korszerűsítjük és építjük annak érdekében, hogy a vásárlók igényeit szem előtt tartva a környezetbarát működésen túl biztosítsuk számukra a gyorsabb és komfortosabb vásárlást." - mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

Superbrands díjakat idén tizenötödik alkalommal ítélték oda Magyarországon. A döntést több lépcsős előszűrést követően 45 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság hozta meg. A díjra pályázni nem lehet, azt márkáktól független bizottság ítéli meg és a díjazott márkák számára.
A programot huszonnégy évvel ezelőtt a marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek indították útjára Nagy-Britanniában. A cél kettős volt: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása. A minősítés biztonságot és garanciát nyújt a vásárlóknak a mindennapi választásuk során. A program az indulás óta a világ minden részén ismertté vált, ma már közel 90 országban jelent különleges minősítést a Superbrands cím.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Lidl környezettudatos nevelést előmozdító kampánya
  Megbízható Munkaadó címet nyert a Lidl
  Az Év Boltja díjat nyert a Lidl diszkont kategóriában
  A vásárlók öt kategóriában a Lidl-t választják
  Érték és Minőség Nagydíjat kapott a Lidl
  Ismét Superbrands-díjas a Lidl
  Újabb három díjat nyert idén a Lidl
  Két áruházával is SuperStore díjat nyert a Lidl Magyarország
  Tarolt a Lidl a Magyar Termék Nagydíj idei versenyén

További hírek ebben a kategóriában

Csomagkiadó robotokat állított ü...
Fa építőjátékot hív vissza az Al...
Megbízható Munkaadó címet nyert ...
A családok tavaly közel 20 ezer ...