Hétszeres Superbrands díjas a Lidl Magyarország
Marketinginfo.hu - 2019-06-19 09:58
Kereskedelem
A Lidl Magyarország 2019-ben is elnyerte az egyik legfontosabb nemzetközi márkaértékelési díjat, a Superbrands címet.
A rangos elismerést immáron hetedik alkalommal érdemelte ki az áruházlánc, és tartozik ezzel a legnépszerűbb márkák mezőnyébe.
A Superbrands a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy, mellyel a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkákat díjazzák szakmai szempontok szerint. A díj lényeges a márkaépítésben, hiszen rámutat egy adott márka értékére.
"A Superbrands díj elnyerése fontos visszajelzés számunkra, hiszen azt igazolja, hogy a Lidl Magyarország a vásárlók és az üzleti partnerek számára egyaránt megbízhatóságot és minőséget képvisel. Felelős vállalatként hosszú távon elköteleztük magunkat a fenntarthatóság mellett, így áruházainkat komplex, innovatív környezettudatos technológiákkal korszerűsítjük és építjük annak érdekében, hogy a vásárlók igényeit szem előtt tartva a környezetbarát működésen túl biztosítsuk számukra a gyorsabb és komfortosabb vásárlást." - mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Superbrands díjakat idén tizenötödik alkalommal ítélték oda Magyarországon. A döntést több lépcsős előszűrést követően 45 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság hozta meg. A díjra pályázni nem lehet, azt márkáktól független bizottság ítéli meg és a díjazott márkák számára. A programot huszonnégy évvel ezelőtt a marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek indították útjára Nagy-Britanniában. A cél kettős volt: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása. A minősítés biztonságot és garanciát nyújt a vásárlóknak a mindennapi választásuk során. A program az indulás óta a világ minden részén ismertté vált, ma már közel 90 országban jelent különleges minősítést a Superbrands cím.
Kapcsolódó cikkek:
Ötödször is megbízható munkaadó lett a Lidl
Továbbra is őrzi vezető szerepét a Lidl
Mintegy 150 új munkatárssal bővíti csapatát a Lidl
24 millió forintnyi adomány a LIDL vásárlóinak köszönhetően
Közönségdíjas lett a Lidl karácsonyi reklámfilmje
Snack Day gluténmentes tallérokat hívott vissza a Lidl
Áramütés veszélye miatt kávéfőzőt hív vissza a Lidl
A Lidl környezettudatos nevelést előmozdító kampánya
Megbízható Munkaadó címet nyert a Lidl
Az Év Boltja díjat nyert a Lidl diszkont kategóriában
A vásárlók öt kategóriában a Lidl-t választják
Érték és Minőség Nagydíjat kapott a Lidl
Ismét Superbrands-díjas a Lidl
Újabb három díjat nyert idén a Lidl
Két áruházával is SuperStore díjat nyert a Lidl Magyarország
Tarolt a Lidl a Magyar Termék Nagydíj idei versenyén
|