Hírek
21948 hír az adatbázisban
A Lidl Magyaroszág ismét a Balaton-átúszás névadó főszponzora
Marketinginfo.hu - 2019-06-18 11:54
Egészségmarketing

A Lidl Magyarország idén immár harmadik alkalommal lesz az ország legnépszerűbb nyíltvízi szabadidősport eseményének a fő támogatója.

Az amatőr és profi sportolókat is megmozgató 37. Lidl Balaton-átúszás résztvevői június 29-én rajtolhatnak el Révfülöpről, hogy teljesítsék az ország legnagyobb nyíltvízi úszóversenyét. "A rendezvény egyik célja pont az, hogy összehozzon fiatalt, időset, gyermeket vagy felnőttet, és a közös sportolás ,a közös úszás örömét tudja nyújtani mindenki számára. Hiszen akik egy ilyen távot teljesítenek, ők mindannyian példaképek, akik hozzájárulnak ahhoz, hogy a sportot a mozgás-gazdag életmódot tovább tudjuk népszerűsíteni, hiszen jól tudjuk, hogy egyetlen eszköz van a kezünkben, hogy megőrizhessük és megtarthassuk egészségünket, az nem más, mint a sport." - nyilatkozta Dr. Szabó Tünde az Emberi Erőforrások Minisztériumának sportért felelős államtitkára.

Az 5,2 kilométeres táv megtétele után a versenyzők a balatonboglári Platán strandon érnek partot, ahol névadó főszponzorként idén is számos programmal várja őket és a szurkolókat a Lidl Magyarország. "Vállalatunk elkötelezett a tudatos táplálkozás aktív előmozdítása iránt. Az esemény névadójaként a családok számára szeretnénk példát mutatni, ezért a 37. Lidl Balaton-átúszásra is olyan programokkal készülünk, amelyek edukációs módon hívják fel a figyelmet a táplálkozással összefüggő egészségtudatosság fontosságára." - mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

A Balaton-átúszás ma már jóval több mint egyszerű próbatétel. Idővel életformává válik és a rendszeres felkészülés miatt nagy szerepe van az egészségmegőrzésben. A verseny nagykövete Kovács Kokó István világ- és olimpiai ökölvívó immár negyedik alkalommal vág neki a "magyar tengert" átszelő ikonikus sporteseménynek. "Örömmel fogadtam a Lidl Magyarország felkérését, hiszen közös a célunk , minél több emberhez eljuttatni a sportos és egészséges életmód üzenetet. Mindezeken felül a 37. Lidl Balaton-átúszás nem célverseny, hanem kikapcsolódás számomra. Több tízezer emberrel teljesíteni az 5200 méteres távot különleges motiváló közösségi élmény." - mondta Kovács Kokó István.

"A sportesemény biztonságát ezúttal is közel 150 vitorlásból, kishajókból és motorcsónakokból kialakított úszófolyosó felügyeli, amely mellett cirkáló vízirendőrök és a Vízimentők Magyarországi Szakszolgálat szakemberei folyamatosan figyelik és ellenőrzik az úszókat." - mondta Máth István, versenyigazgató.

A sikeres felkészülés érdekében a Lidl Magyarország közösségi média felületein keresztül is helyes táplálkozási tippekkel és érdekességekkel látja el a programra készülőket.

A 37. Lidl Balaton-átúszásra az előnevezés online felületen már elindult, azonban a helyszínen is lesz lehetőség regisztrációra. A részvétel feltétele azonban egy hónapnál nem régebbi vagy helyszíni orvosi vizsgálat.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Lidl környezettudatos nevelést előmozdító kampánya
  Több mint 7300 résztvevő a Balaton-átúszáson
  Olimpikon vízilabdázók a 36. Lidl Balaton-átúszáson
  A 36. Lidl Balaton-átúszás
  Több mint 8000 résztvevő a 35. Lidl Balaton-átúszáson
  Először a Lidl a Balaton-átúszás névadó szponzora

További hírek ebben a kategóriában

Fotó: Biljarszki Dániel A SimpliCity Fesztivál
2019-07-17 12:58
Kampány a tudatos gyógyszerhaszn...
Kampány a meggyfogyasztás ösztön...
Fogászati szűrés az EFOTT-on
Együttműködésbe kezd a Bonafarm ...