Virtuális kölyökkutya segít a gyerekeknek megismerni Magyarországot
MTI + Mediainfo.hu - 2019-06-18 09:38
Digitális
Országos turisztikai kampány indul, melynek célja, hogy az alsó tagozatos diákok megismerjék Magyarországot.
A mobil applikációra és pecsétgyűjtő útlevélre épülő program főszereplője Kajla, a kíváncsi kölyök vizsla, akit követve 41 magyarországi látnivalót fedezhetnek fel a gyerekek - közölték a szervezők Budapesti sajtótájékoztatón.
Németh Anna, a programot kezdeményező Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgató-helyettese ismertette: az útleveleket minden alsó tagozatos diák megkapja a tanév végén. Az útlevélbe nemcsak pecséteket gyűjthetnek, hanem saját rajzaikkal, élménybeszámolóikkal is kiegészíthetik azt. Az útlevél mellett ingyenes készségfejlesztő mobilalkalmazás segíti a gyerekeket megyénként két-két, Budapesten három nevezetesség megismerésében. A 41 turisztikai nevezetesség közül példaként említette a Tihanyi apátságot, a Visegrádi fellegvárat, illetve a Fővárosi Állat- és Növénykertet. A mobil alkalmazás feladatait fejlesztőpedagógusok dolgozták ki, az applikáció használatával a gyerekek játszva tanulnak Magyarország nevezetességeiről - tette hozzá Németh Anna. Princzinger Péter, a Magyar Turisztikai Szövetség elnöke elmondta: a programhoz Magyarország bármely pontjáról csatlakozhatnak turisztikai cégek, akik felajánlhatnak valamilyen szolgáltatást a Kajla útlevéllel érkezőknek. Több tucat vállalkozó már regisztrált, limonádét, ebédhez ingyen desszertet vagy egy gombóc fagylaltot ígérve egy-egy turisztikai célpont közelben - jegyezte meg. Homolya Róbert, a MÁV Zrt. elnök-vezérigazgatója arról beszélt: a programhoz a MÁV is csatlakozott, így Kajla útlevéllel és diákigazolvánnyal júliusban ingyen lehet utazni, a gyermek kísérője pedig 33 százalékos kedvezményre jogosult. Forrai Péter, a Magyar Posta vezérigazgató-helyettese azt mondta: a Magyar Posta júliusban és augusztusban ingyen viszi el a programban résztvevők képeslapjait, amelyeket a pecsétgyűjtő pontokon kapnak, illetve amelyeket saját maguk tervezhetnek a Magyar Posta ingyenes alkalmazásával. Maczelka Márk, a SPAR Magyarország Kft. kommunikációs vezetője ismertette: a kampány részeként a SPAR matricagyűjtő akciót indít. Június 20. és augusztus 14. között 200 matricát gyűjthetnek külön, erre a célra megvásárolható albumba a gyerekek. Az Kajla útleveleket a Turisztikai Szövetség a Klebelsberg Központ és az Oktatási Hivatal közreműködésével juttatja el az iskolásokhoz.
Kapcsolódó cikkek:
Golden retriever, a híresen engedelmes fajta (x)
Az autó értéke attól is függ, hogyan vigyázunk rá! (x)
Hogyan segíthetsz kutyádnak megnyugodni? (x)
Hogyan gondoskodj az idős kutyádról? (x)
Rengeteg múlik kedvencünk táplálásán - milyen az ideális száraz kutyatáp? (x)
A kutya a magyaroknál is teljes jogú családtag lett
Hogyan szoktasd szobatisztaságra a kiskutyát? (x)
Szőrös hű barátod áldott állapotban (x)
Védekezzünk hatékonyan az élősködők ellen bolhanyakörvvel! (x)
Miért érdemes ruhát adni a kutyára? (x)
A kutyaférgesség természetes módon is gyógyítható (x)
Kutyaeledel-kisokos kezdő gazdik számára (x)
Az alábbi 7 dolgot biztosan megteszed a második gyereknél (x)
Átadták 'az utazó' magazin legjobb turisztikai szolgáltatóknak járó díjait
Családbarát programjaiért kitüntették a Budakeszi Vadasparkot
Idén is díjazták a legjobb üzleti turisztikai szolgáltatókat
Elindult a Magyar Turisztikai Ügynökség első nemzetközi kampánya
Elit társaságba került az Aquaworld
MTÜ kampány indult a téli kikapcsolódás népszerűsítésére
Gömbsátorba és backstage túrákra hív a Szigeten a MTÜ
100 szóban Budapest
|