Hírek
22088 hír az adatbázisban
Új vezető az Unilever Magyarország és Adria régió élén
Marketinginfo.hu - 2019-06-17 11:32
Karrier

Alberto Di Leót nevezték ki az Unilever Magyarország és Adria régió új ügyvezető igazgatójává, aki egyben a kelet-európai régióért felelős vezetői csapat tagja is lesz.

A szakember az ügyvezetői poszton Regina Kuzminát váltja. A vállalat tavaly közel a másfélszeresére növelte adózás előtti eredményét.

Alberto Di Leo széleskörű tapasztalatokkal gazdagítja a helyi leányvállalatot. Az Unileverhez 1997-ben csatlakozott Olaszországban, azóta - végigjárva a globális szervezet ranglétráját - számos pozíciót töltött be a marketing területén, Észak-Amerikától kezdve az Egyesült Királyságon át egészen Hollandiáig. Az elmúlt három évben az európai jégkrém- és teaüzletág vezetőjeként 20 ország piacaiért volt felelős.

Új pozíciójában Alberto Di Leo Magyarország, valamint a három országot (Horvátország, Szlovénia és Bosznia-Hercegovina) felölelő Adria régió piacaiért felel. "Nagyon örülök annak, hogy egy ilyen nagyszerű ország gyönyörű fővárosába, Budapestre költözhetek a családommal. Megtiszteltetés számomra, hogy egy rendkívül sikeres csapathoz csatlakozhatom és építhetek az eddig elért kiváló eredményekre. Az ikonikus helyi márkákból, amilyen például a Baba is, valamint a Domestoshoz hasonló erős nemzetközi brandekből álló portfólió teszi lehetővé számunkra azt, hogy minden nap hozzájáruljunk több millió magyar életminőségének javításához. A jégkrém-üzletágban eltöltött hosszú évek alatt megtanultam, hogy ha nem is vagyunk képesek 'megmenteni a világot' nap mint nap, cselekedeteink révén jobbá tehetjük a körülöttünk élők életét - legyen az egy mosolynak vagy egy jégkrémnek köszönhető" - mondta az új ügyvezető igazgató.

Alberto Di Leo az International School of London hallgatója volt, majd a római Luiss Egyetemen marketingesként szerzett diplomát. Nős, három lány édesapja - gyermekei is izgatottan várják már az augusztusi költözést Budapestre.

Tavaly az Unilever Magyarország Kft. nettó árbevétele 8 százalékkal 107,1 milliárd forintra nőtt, ezen belül a belföldi értékesítés nettó árbevétele 7,4 százalékkal 78,9 milliárd forintra, az exportértékesítés nettó árbevétele pedig közel 10 százalékkal 28,2 milliárd forintra emelkedett. Az adózás előtti eredmény (nyereség) meghaladta a 4,3 milliárd forintot, ami közel másfélszerese az egy évvel korábbinak.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Az Unilever fenntarthatósági terve
  Díjazták a legjobb munkahelyeket
  Az iparág legfenntarthatóbb vállalata lett az Unilever
  Business Superbrands lett az Unilever
  Hálás az Unilever a női munkatársainak
  Megvan az új Unilever elnök
  ENSZ kezdeményezéshez csatlakozott az Unilever
  Új vezető az Unilever Magyarországnál

További hírek ebben a kategóriában

Új vezérigazgató az Appeninn Hol...
Új vezetőket igazolt a HPS Group
Új felsővezetők a KPMG Magyarors...
Új elnök a Közvetlen Értékesítők...