Hírek
22054 hír az adatbázisban
Lidl a beteg gyermekekért
Marketinginfo.hu - 2019-06-17 10:44
CSR

60 millió forint értékű élelmiszerrel segíti a Lidl a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványon keresztül a beteg gyermekek egészséges étkeztetését.

Felelős vállalatként a Lidl Magyarország számára kiemelten fontos a magyar családok támogatása, az egészséges és kiegyensúlyozott táplálkozás előmozdítása egyaránt. Ezen elköteleződés mentén a Lidl hosszú távú együttműködést kötött a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítvánnyal, melynek keretében egy éven át havi 5 millió forint értékű saját márkás élelmiszerrel járul hozzá a kórház egészséges étkeztetésének minőségi javításához. A támogatás minden élelmiszercsoportra kiterjed a gabonatermékektől a friss zöldség, gyümölcsön vagy tej-és tejkészítményeken keresztül a friss húsokig bezárólag. A szállítmányok teljes mértékben az intézmény igényeihez szabottak, hiszen összetételüket minden hónapban a kórház élelmezési osztálya állítja össze, az áruházlánc pedig a kiszállításról is gondoskodik.

A Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítvány célja az Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati Intézet fejlesztése, ahol havonta kb. 3000, évente kb. 35 ezer kórházban fekvő beteg gyermeket gyógyítanak meg és látnak el a gyermekeket kísérő szülőkkel együtt. Az ápolásra szoruló gyermekek esetében az intézet kiemelt figyelmet fordít a hozzáadott cukor nélküli, illetve a sószegény ételek elkészítésére, számos beteg esetében pedig speciális diétás étkeztetés - tej-, laktóz-, glutén-, bizonyos allergénektől mentes étkeztetés biztosítására is szükség van. "A Lidl Magyarország támogatásával az Alapítvány célja az egészséges étkeztetés minőségi fejlesztése az Intézetben. A felajánlás amellett, hogy példaértékű, jelentős segítség is a kórház számára, hiszen a támogatás által megtakarított összeget az intézmény egyéb fejlesztési célokra tudja fordítani" - mondta Smrcz Ervin, az alapítvány kuratóriumi elnöke.

Az intézet és a Lidl Magyarország partneri kapcsolata nem most kezdődött. Tavaly decemberben 600 ajándékcsomaggal lepte meg az áruházlánc a kórházban fekvő gyermekeket Mikulás alkalmából. "Az egészségtudatos táplálkozás számos betegség megelőzésében játszik szerepet, de a gyógyulási folyamatokat is elősegítheti. Örömünkre szolgál felajánlásunkkal hozzájárulni az ápolásra szoruló gyermekek minél egészségesebb étkeztetéséhez" - mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

A Lidl évek óta kiemelt hangsúlyt helyez az egészséges és kiegyensúlyozott étrend előmozdítására. Célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeinek só- és cukortartalmát 2025-ig átlagosan 20%-kal csökkenti, melynek érdekében már számos termékfejlesztést végrehajtott.

A társadalmi felelősségvállalás a vállalat számára működési folyamatokon átívelő stratégiai elem. 2019-ben ez idáig, partner alapítványok segélyprogramjain keresztül több mint 100 település hátrányos helyzetű családjait segítette élelmiszerrel, ruhaneművel és különféle használati tárgyadománnyal.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Áramütés veszélye miatt kávéfőzőt hív vissza a Lidl
  A Lidl környezettudatos nevelést előmozdító kampánya
  Környezetvédelem témában indított edukációs kampányt a Lidl
  Lidl az egészségért
  600 rászoruló családnak segít a Lidl karácsonykor
  Lidl kampánya a hátrányos helyzetű gyermekek támogatásáért

További hírek ebben a kategóriában

A Magyar Vízilabda Szövetség a t...
A fenntarthatóság legjobbjait dí...
Meghosszabbítja a stratégiai egy...
Kurt Cobain rajzaival díszített ...