Hírek
21948 hír az adatbázisban
Környezetvédelem témában indított edukációs kampányt a Lidl
Marketinginfo.hu - 2019-06-14 09:28
CSR

A környezettudatosság növelése érdekében Természetesen Szeretem! címmel indított kampányt a Pilisi Parkerdő Zrt. szakmai közreműködésével a Lidl Magyarország.

A gyermekeket, szülőket és iskolákat is megszólító kezdeményezés célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a környezeti fenntarthatóság fontosságára.

Felelősen gondolkodó vállalatként a Lidl számára stratégiai jelentőségű, hogy hosszú távon járuljon hozzá a környezet megóvásához, ökoszisztémáink védelméhez csakúgy, mint a környezettudatosság növeléséhez. Ezen elköteleződés mentén, 2019-ben első alkalommal hirdette meg az áruházlánc általános iskolák számára szóló pályázatát, melynek célja, hogy a környezetvédelmet innovatív módon megközelítő pedagógiai megoldásokat ismerjen meg és a legjobbat értékes nyereménnyel díjazza. A pályamunkákat a Pilisi Parkerdő Zrt. támogatásával szakmai zsűri értékeli. A zsűri által legjobbnak ítélt pályázati anyagot készítő intézmény nyereménye félmillió forint értékű Lidl vásárlási utalvány.

A fiatalok számára Természet(esen) Szeretem! jeligével órarendtervező pályázatot hirdet az áruházlánc, melynek keretében arra kéri az általános iskolásokat, hogy tervezzék meg a Lidl Magyarország 2019/2020-as tanévre szóló órarendjét. A zsűri és a közönség által legjobbnak értékelt alkotás alapján készül el az áruházlánc órarendje, melyet a nyár folyamán ajándékként kapnak a gyermekek az ország minden Lidl áruházában.

A Lidl számára prioritás a környezettudatos működés, a fenntarthatósági szempontok figyelembevétele. Ennek következtében kiemelt figyelmet fordít a fenntartható árutermelés és beszerzés támogatása mellett a felelősségteljes termékválaszték kialakítására is. A vállalati szinten tett erőfeszítéseken túlmutató Természetesen Szeretem! kampánnyal a vállalat az érintettek bevonásával, a környezeti nevelésről szóló párbeszéd keretében szeretné hangsúlyozni a természeti erőforrásaink védelmének fontosságát.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Lidl környezettudatos nevelést előmozdító kampánya
  Lidl a beteg gyermekekért
  Kevesebb műanyag a Lidl-nél
  A speciális étrendet követőkre is figyel a Lidl
  Lidl az egészségért
  Lidl: fókuszban a friss gyümölcsök és zöldségek
  45 000 résztvevő a Lidl Egészségnapokon
  600 rászoruló családnak segít a Lidl karácsonykor
  Lidl kampánya a hátrányos helyzetű gyermekek támogatásáért
  Fajátékok a Lidl-től karácsonyra

További hírek ebben a kategóriában

Idén 320 önkéntes fiatal nyújt e...
A Lidl környezettudatos nevelést...
A Schenker az Élelmiszerbankkal ...
A Marquard Media üdvözli a Prada...