Hírek
23089 hír az adatbázisban
Az Év Boltja díjat nyert a Lidl diszkont kategóriában
Marketinginfo.hu - 2019-06-12 11:51
Kereskedelem

A budapesti Fehérvári úti Lidl álruház nyerte el az Év Boltja díjat a diszkont kategóriában.

A kategória győzteseként kihirdetett Fehérvári úti Lidl áruház idén januárban nyitotta meg kapuit, ahol a fenntarthatóságot képviselő megoldások túlmutatnak az energiahatékony technológiák alkalmazásán és az ökológiai lábnyom csökkentésén. Az új áruház kivitelezésekor a vásárlói igényeket szem előtt tartva elsődleges szempont a környezetbarát működésen túl az emberközpontú építészeti koncepció megvalósulása volt.

A 4-6 méteres belmagassággal rendelkező, több mint 1300 m2-es eladótér nagyobb térérzetet és kellemes bevásárlási élményt biztosít a vásárlóknak. Az áruház a 140 m2-es egybefüggő üvegfelületnek köszönhetően maximálisan kihasználja a kinti természetes fényt, ennek, valamint a modern LED-es világításnak köszönhetően tovább csökkenti ökológiai lábnyomát. A raktárban elhelyezett modern hűtőkamráknak köszönhetően jelentősen csökken a hűtés energiaigénye, továbbá az eladótérben elhelyezett egybefüggő 37,5 méter hosszú hűtőpult, mind az áruház környezettudatos működését segítik elő. Az innovatív logisztikai és környezetbarát megoldásokon felül az új áruházban olyan fejlesztéseket valósítottak meg, - mint például a kibővített árufogadó zóna a raktárban vagy a raktár és a kiszolgáló területek közötti racionalizált útvonalak kialakítása - melyek eredményesebb munkavégzést tesznek lehetővé, ezáltal is támogatva a vásárlók magas szintű, hatékony és gyors kiszolgálását.

"Az áruházban alkalmazott emberközpontú tervezési szemlélet egyszerre szolgálja a vásárlókat és a munkatársakat, míg a hatékony technológiai megoldások a környezetet is óvják. Ezekkel az újszerű megoldásokkal az új áruház megerősíti a Lidl úttörő szerepét, és meghatározza a jövő Lidl áruházainak az építészetét és műszaki megoldásait. A friss termékek és a környezetbarát megoldások mindeközben együtt garantálják a vásárlók elégedettségét és a fenntartható fejlődést" - mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Hogyan használj fehérítőt, hogy vakítóan tiszták legyenek a textíliák? (x)
  Visszahívják a Lidlben árusított egyik paradicsomot
  A Lidl környezettudatos nevelést előmozdító kampánya
  Hétszeres Superbrands díjas a Lidl Magyarország
  Megbízható Munkaadó címet nyert a Lidl
  A vásárlók öt kategóriában a Lidl-t választják
  Lidl az egészségért
  Sikeres három évet zárt a Lidl Beszállítói Akadémia
  Érték és Minőség Nagydíjat kapott a Lidl
  Ismét Superbrands-díjas a Lidl
  Újabb három díjat nyert idén a Lidl
  A vásárlók négy kategóriában is a Lidl-t választják
  Két áruházával is SuperStore díjat nyert a Lidl Magyarország

További hírek ebben a kategóriában

A kifli.hu online élelmiszerkere...
Csődvédelmet kért a Peek & Clopp...
Élőben nézelődünk, és egyre több...
Az ALDI nemzetközi beszállítója ...