Hírek
23592 hír az adatbázisban
Az MRSZ és társszövetségei a reklámadóról
Marketinginfo.hu - 2019-05-31 11:43
Reklám

Az MRSZ és társszövetségei üdvözlik Varga Mihály pénzügyminiszter bejelentését, miszerint 2022. december 31-ig felfüggesztik a jelenleg 7,5%-os reklámadónemet.

A Magyar Reklámszövetség a kommunikációs iparág más szakmai szervezeteivel együtt a reklámadó koncepciójának felmerülése óta egységesen fejezte ki tiltakozását a különadóval szemben Az elmúlt időszak is bizonyította, hogy a reklámadó nemcsak az iparágra, hanem a teljes magyar gazdaságra káros hatással bírt, amelyet az MRSZ reklámgazdasági hatástanulmánya alátámasztott.

Ezzel együtt bíznak benne, hogy a felfüggesztés végeztével ez a különadó végérvényesen kivezetésre kerül.
 
  • Magyar Reklámszövetség
  • Direkt- és Interaktív Marketing Szövetség
  • IAB Hungary
  • Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete
  • Magyar Lapkiadók Egyesülete
  • MRSZ OOH Tagozat
  • Magyar Marketing Szövetség
  • Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A reklámadó hatásai az iparág döntéshozói szerint
  A csekély mértékű reklámbevételt is be kell jelenteni
  Elutasítja a reklámadó fenntartására vonatkozó szándékát az MRSZ
  A reklámadó visszatérítéséről
  A reklámadó 9%-ra emelése
  Reklámadó: kinek és mekkora összeg jár?
  Reklámadó: a magyar szabályozás sérti az uniós előírásokat
  Komoly teher a kereskedőknek a reklámadó
  A kormány kitart a reklámadó mellett

További hírek ebben a kategóriában

A Miller Mix globális kampánya a...
A nyár a Borsodi Friss új ízével
Közönségdíjas lett a Lidl karács...
A reklámadó hatásai az iparág dö...