A két vállalat összeolvadásával - a kategóriájában vezető, számos márkát magába foglaló és több értékesítési csatornával rendelkező - közvetlen, napi szintű fogyasztói kapcsolatokkal rendelkező szépségipari csoport jön létre. A cégcsoport vezető pozíciót tölthet be a direkt értékesítés területén, hiszen az AVON és a Natura több mint 6,3 millió Tanácsadóval, világszerte 3200 üzlettel, illetve kiterjedt digitális jelenléttel bír. Az egyesített csoport várható éves bruttó árbevétele meghaladja a 10 millárd USD-t, és 40.000 alkalmazottjával a világ több mint 100 országában lesz jelen.
A kibővült csoport világszerte több mint 200 millió vásárló számára kínál szépségápolási termékeket, mindezt a világszinten is ismert márkákra, a kapcsolatépítés iránti elkötelezettségre és az omnichannel lehetőségeire építve. Az AVON egy olyan széleskörű márkaportfólió része lesz, amelynek a Natura, a The Body Shop, illetve az Aesop is tagja, így teljeskörűbben tudja majd kiszolgálni a különböző fogyasztói szegmenseket, emellett kiterjesztheti nemcsak értékesítési csatornáinak, de nemzetközi jelenlétének határait is.