Az OTP Ingatlanpont a Café Communications együttműködésével pozícionálja magát a zsúfolt ingatlanpiacon új kampányával.
Az OTP Ingatlanpont új kampányával a lakáseladást, -vásárlást megkönnyítő digitális szolgáltatást, a KAPCSOLATIPONT ügyfélfiókot mutatja be.
A lakásvásárlás jellemzően élethelyzet változáshoz kapcsolódik, így a célcsoportba tartoznak az önállósodók, a családalapítók, a befektetési lehetőségeket keresők, a gyereküknek lakást biztosító szülők és az életminőség javítása céljából vásárlók. Így a kampány célcsoportja a lakásvásárlásban és értékesítésben érintettek köre egyaránt, akik számára az OTP Ingatlanpont KAPCSOLATIPONT ügyfélfiókja leegyszerűsíti az adásvételt, átláthatóvá, könnyedén nyomon követhetővé, akár online intézhetővé teszi azt.
Ennek a szolgáltatásnak köszönhetően az ügyfelek egyből értesülhetnek folyó lakásügyletük fontos eseményeiről, ugyanis az ezekről szóló értesítések azonnal megérkeznek az ügyfelek mobiljára. A Café Communications kreatívjai ezt a jelenséget dramatizálták olyan vígjátéki elemeket tartalmazó online reklámfilmsorozatban, amelynek részei egy pár életének hétköznapi pillanataiba nyújtanak betekintést. Hétköznapjaink elképzelhetetlenek a mobiltelefonunk nélkül. Minden pillanatban érkeznek a furábbnál furább értesítések, hírek a telefonunkra. A filmek szereplőinek élete ezek körül forog, egészen addig, amíg valami olyan üzenetet kapnak, ami tényleg fontos és érdekes: egy üzenetet a lakásvásárlásukról.