Hírek
22098 hír az adatbázisban
Az OTP Csoport dolgozóit bemutató filmje
Marketinginfo.hu - 2019-05-27 10:25
PR

Összesen 16 napig, 7 országban forgott az OTP Csoport dolgozóit bemutató film, amelyet a Café Communications készített.

Az OTP Csoport ma már nemcsak Magyarországon, hanem a közép- és kelet európai térségben is meghatározó szereplő. A bankcsoport a régió 10 országában van jelen és 40 000 munkatársuk 18,5 millió ügyfél pénzügyi igényeire kínál magas színvonalon megoldást.

A vállalat egy kisfilmben mutatja be, hogy bár sok országban vannak jelen, mégis közösen egy cél érdekében dolgoznak. A munkatársak energiája nélkül a cégcsoport nem érheti el sikereit, az igazi erőt tehát ők jelentik a vállalat számára.

A film koncepciója is ezt a gondolatot támasztja alá: "hobbink nem csupán kikapcsol minket, de olyan dolgokat is megtanulhatunk, amiket a munkánk során alkalmazhatunk is". Az OTP alkalmazottak a szabadidőjükben végzett hobbijaikat, munkán kívüli szenvedélyeiket mutatják be. Ezek azok a tevékenységek, amelyek inspirálják őket a hétköznapokban is.

A forgatást megelőzően közel 50 szereplővel készült interjú az OTP Csoport különböző országaiból. Közülük a bank, az ügynökség és a rendező, Tiszeker Dániel közösen választotta ki azokat a történeteket, amelyek végül bekerültek a filmbe.

A film összesen 7 országban forgott 16 napon keresztül, ezért előfordult, hogy a stáb egyik reggel Romániában reggelizett, Bulgáriában ebédelt és a horvát tengerparton vacsorázott.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Az OTP Bank nyerte a Deloitte Zöld Béka Díjat
  Az idei OTP Bank Fogászati Roadshow
  Ismét az OTP a legjobb privát banki szolgáltató
  A Café PR által tervezett kampány az OTP Nyugdíjpénztár számára
  Újabb díj az OTP-Café PR párosnak
  Mastercard: az OTP lett az év bankja
  Újabb döntőben az OTP-Café kampány
  Folytatódott az OTP és a Colgate programja

További hírek ebben a kategóriában

November 15-ig várják a pályázat...
Nemzetközi TOP speakerek a Brand...
Értékesítés és márkaépítés az ap...
Mire figyeljünk ajándékozáskor?