Hírek
22942 hír az adatbázisban
A 150 éves PICK jubileumi kampánya
Marketinginfo.hu - 2019-05-27 09:51
Reklám

A PICK a sikeres PICKOLINO kampánnyal kezdte el az új platformra épülő kommunikációját, amelynek gerincét az étvágygerjesztő makrófelvételek adják.

A mostani imázskampány apropója kettős, hiszen a gazdag termékpaletta bemutatása mellett a márka idén ünnepli 150. születésnapját. Májustól a TV reklám mellett közterületen, online és POS eszközökön is találkozhatnak a fogyasztók a kreatívokkal.

A kampány célja megmutatni, hogy a szegedi márka 150 éve a szokásos magas minőséget és változatos termékportfoliót nyújtja az igényes fogyasztóknak, ezzel ösztönözve a gyakoribb vásárlást és az új termékek kipróbálását. Fontos volt, hogy a kampány moduláris felépítésű legyen, ami a jövőben új termékek bevezetését is képes támogatni, de az üzenetnek önmagában is értelmezhetőnek kell lennie a teljes PICK szortimentre.






NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Csökkentette a szalámik csomagolásához felhasznált műanyag mennyiségét a Pick
  Ezek a nemzetek vásárolják a legtöbb hungarikumot
  A repülőtéren promóciózott a Pick
  Integrált kampány a Picktől
  Ismét a Rába és a Pick a legkiválóbb hazai márka
  Reptéri promóció a Picktől
  A Rába és a Pick idén a legkiválóbb hazai márka
  A szusiban is felhasználnák a Pick mangalicáját Japánban
  A Pick a legelismertebb magyar fogyasztói márka

További hírek ebben a kategóriában

Bérelj limuzint az esti partihoz...
2022-es plus size divattrendek (...
Stílus, elegancia, hódítás - a f...
Az óvszerek használata és ellenő...