Hírek
22763 hír az adatbázisban
Többmilliárdos tej- és tejtermékexport a Lidlnél
Marketinginfo.hu - 2019-05-22 12:55
Kereskedelem

A Lidl Magyarország évek óta kiemelt hangsúlyt helyez a magyar tejtermelők támogatására, külpiacokra történő segítésükre.

A támogatás eredményeként az áruházlánc közreműködésével közel 5,5 milliárd forint értékben exportáltak tej- és tejterméket 2018-ban.

A Lidl Magyarország évek óta elkötelezett a magyar beszállítók támogatása mellett. Stratégiai vállalásának sikerességét mutatja, hogy az elmúlt évben közel 5,5 milliárd forint értékben exportáltak a magyar beszállítók 43-féle hazai tej- és tejterméket tizenhét európai országba az áruházlánc segítségével.

A vállalat, a kormányzati törekvésekkel összhangban, a magyar tejtermelőket támogató sikeres gyakorlatának eredményeképpen a 2018-as gazdasági évben tovább növelte exporttevékenységét a külpiacokon. Ennek köszönhetően a magyar tejexport közel 14 százalékát a Lidl Magyarország adja a normál kiskereskedelmi célú tejexport kategórián belül (azaz a 1,1 - 6%nyi zsírszázalékot megtestesítő maximum két literes kiszerelésű kategóriában).

Ezen túlmenően a vállalat több mint hatezer tonna hazai származású tejfölt értékesített külföldi Lidl áruházakba, mely mennyiség a teljes magyarországi tejfölexport közel 60 százalékát teszi ki.

A tej- és tejtermékek exportja a Lidl közreműködésével, a magyar tejtermelőkkel összefüggésben kiemelendő eredményt mutat azzal, hogy közel egy milliárd forint értékben különböző magyar sajtok kerültek Európa-szerte Lidl áruházak polcaira, amely 20 százalékos növekedést mutat a 2017-es évhez képest.

"Felelős vállalatként, a Lidl a magyar beszállítókért program keretében kiemelt célunk a magyar beszállítók támogatása, és a jövőben is arra fogunk törekedni, hogy tovább erősítsük a hazai tejfeldolgozókkal és rajtuk keresztül a tejtermelőkkel az együttműködést." - mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalti kommunikációs vezetője.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Lidl környezettudatos nevelést előmozdító kampánya
  A Lidl elefánt fajáték terméket hívott vissza
  A hazai borexport 27 százalékát a LIDL adja
  Lidl: fókuszban a friss gyümölcsök és zöldségek
  Egészséges nassolás témában indít kampányt a Lidl
  Új jelölést vezet be a Lidl a paradicsomokra
  Kizárólag hazai dinnye a Lidl-ben
  Jelentősen csökkenti a tojásárakat a Lidl
  20 százalékkal nőtt a Lidl borexportja
  Csökkenti a tojásárakat a Lidl
  Kizárólag magyar dinnye a Lidl-ben

További hírek ebben a kategóriában

Háromból kettő magyar még soha n...
Két tipp elektromos autó vásárlá...
Hogyan készítsen jól konvertáló ...
Kaukázusi kefirt hív vissza az A...




Értékesítő
A Műhelysor Kft. építőanyag kereskedelemmel foglalkozó cég értékesítő kollé...