Hírek
22024 hír az adatbázisban
Kézis klasszisokkal kampányol a Groupama Biztosító
Marketinginfo.hu - 2019-05-22 09:10
PR

A kampány kiinduló gondolata a közlekedéspszichológia egyik alapvető tézise, miszerint az emberek a személyiségüknek megfelelően vesznek részt a közlekedésben.

A MOL-PICK SZEGED Kézilabdacsapat kiválóságaival indított integrált kommunikációs kampányt a Groupama Biztosító, melyben az ORFK-Országos Balesetmegelőzési Bizottságának szakmai támogatásával nem kisebb célt, mint a közúti közlekedés terén való szemléletváltást célozta meg.

A balesetek elkerülését általában az ún. defenzív vezetési szemléletnek köszönhetjük, aki ebben a felfogásban vezet, nem csak önmagát, de a többi közlekedő testi épségét is óvja. Minél többen közlekednek így az utakon, annál biztonságosabbá tehetjük a közlekedést Magyarországon, a Groupama Biztosító pedig ennek elősegítését tűzte ki célként.

A többszörös magyar bajnok MOL-PICK SZEGED kézilabdacsapatának három sztárja vállalta, hogy a fenti célokat kitűző figyelemfelkeltő kampány mellé állnak. Jonas Källman, Stefán Rafn Sigurmannsson és Nagy Martin különleges és látványos vezetéstechnikai megmérettetésen vettek részt, hogy még inkább ráirányítsák a figyelmet arra, hogy ha csapatjátékosként viselkedünk az utakon, akkor számos baleset megelőzhető. Az eseményen többek közt arra is választ kerestek, hogy van-e egyértelmű hasonlóság a játékosoknak a csapatban, illetve a sportpályán betöltött szerepe és a vezetési technikájuk közt.

A Groupama Biztosító az edukációs rendezvényét megelőzően egy országos felmérést készített a magyarok vezetési stílusáról. Az 1000 fő megkérdezésével zajló kutatásból kiderült, betartjuk-e a javasolt követési távolságot, levillogjuk-e az autópályán a gyors sávban előttünk haladókat vagy, hogy hogyan viselkedünk közlekedési dugóban? Az eredmény csak "félig" megnyugtató: a magyarok 51%-a tekinthető együttműködőnek az utakon.

A Groupama Biztosító social media oldalain egész májusban folytatódik a defenzív vezetést népszerűsítő aktivitás. A sportolók videókban üzennek a biztonságos közlekedéssel kapcsolatban, tippeket adnak a balesetek elkerüléséhez, sőt a követők között vezetéstechnikai tréninget is sorsol ki a biztosító.

A Groupama Biztosító a kampány keretében közzétette Vezetési Stílustesztjét is, mely kitöltésével és értékelésével bárki megtudhatja magáról, hogy mennyire számít csapatjátékosnak az utakon, illetve, hogy érdemes-e valamiben még fejlődnie a balesetek elkerülése érdekében.






NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Jól kampányol a K&H, a Groupama és az Union
  Sporthősöket támogat a Porsche és a Groupama
  Úszókiválóságot támogat a Groupama
  Groupama Aréna lesz az FTC új stadionjának neve
  A Groupama Garancia a Magyar Úszó Szövetség hivatalos biztosítója
  A Groupama segít az árvíz érintettjeinek
  Vezetéstechnikai Centrumot szponzorál a Groupama Garancia
  Focit szponzorál a Groupama

További hírek ebben a kategóriában

Közeledik az iskolakezdés!
Praktikus szakács kellékek
Magyar bonbon világelső Londonba...
A vezető magánegészségügyi szolg...




Projektmenedzser
Főbb feladatok, munkák- ajánlati felhívás fogadása, műszaki ...
IT Manager
Feladatok: - Projekt menedzsment- Jelentések és projekt doku...