Pontosan igaz ez az állítás az ügyfelek elégedettségére is. Amennyiben rendszeresen kapsz róluk egy tűpontos képet, illetve a rendelkezésre álló adatokat kiértékeled, majd pedig tervet dolgozol ki a szükséges javításokra, úgy hatalmas lépést teszel a pozitív irányba történő változtatások felé.
A
BIX Vezetői Riport pontosan ennek kapcsán nyújt hathatós segítséget, ebben a rövid bejegyzésben pedig azt is meg fogjuk mutatni, hogy mindez hogyan történik a gyakorlatban.
Röviden a BIX Vezetői Riportról
A vezetői riport az elmúlt hónapban összegyűjtött elégedettséggel kapcsolatos adatokat tartalmazza. A kiküldése automatikusan történik minden egyes hónap 10-én a BIX rendszere által.
A riport forrásául egyrészt az újdonsült ügyfél-elégedettségi adatok, másrészt a korábbi kliensek újra kérdezése szolgál. Ennek köszönhetően tartalmazza mind az elmúlt hónapban frissítésre került, mind pedig az ügyfél listáról lekért véleményeket, illetve azoknak az ügyfeleknek a visszajelzését, akikkel rendszeres az együttműködés, mivel a BIX három vagy négyhavonta újra kérdezi őket.
Az ár és érték arányának érzékelése, az elvárt és teljesített szolgáltatás viszonya, az ügyfélkapcsolatokat, illetve kommunikációt minősítő értékelés, valamint a szakmai felkészültséget és minőséget érintő érzékelés egyaránt megtalálhatók a BIX Vezetői Riportban.
A céged sikerének kulcsfontosságú összetevői
A sikeres működés nemcsak a megrendelői viszonyok függvénye, a minőségi beszállítói kapcsolatok legalább ugyanannyira fontos összetevői.
A vezetői riport segítségével tisztán látni fogod, hogy melyik az a legjobbra értékelt terméked vagy szolgáltatásod, amivel az ügyfelek többsége meg van elégedve. Emellett meg tudsz bizonyosodni a fejlesztendő területekről is, amelyek korrigálásával tovább tudod javítani a kliensek elégedettségét.
Megismerheted a feltétlenül
kezelendő és kritikus ügyfeleid, akik jelezték a nemtetszésüket és panasszal éltek, vagy pedig éppenséggel instant törődésre szorulnak. Illetve a tarsolyodban lesz azon kliensek elérhetősége is, akik a korábban feltett "Tervezed, hogy újra rendelsz a cégtől?" kérdésre igenlő választ adtak meg.
Milyen felhasználó típusok különíthetők el a BIX Management rendszerén belül?
A
BIX Management felületén jól elkülöníthetők a következő felhasználói típusok. Az egyik a marketinges, aki a felületet használja és kezeli, megoldja az ügyféllista feltöltését, megadja a válaszokat az értékelésekre, illetve a beépülő modulokat és a profilt is kezeli. A vezető az iménti tevékenységek mindegyikét tudja, emellett pedig ő kapja a vezetői riportot.
Végül a beszerző az, aki végzi a keresést, TOP listát kap, ő hozzá érkezik figyelmeztetés, ha egy cégről rossz kerül ki, illetve plusz döntéstámogató információkat kap magáról a cégről.