Hírek
21748 hír az adatbázisban
Jelentett a Ferrari
MTI + Marketinginfo.hu - 2019-05-13 16:17
Márkák

Növelte forgalmát és nyereségét az idei első negyedévben a Ferrari sportkocsigyártó vállalat elsősorban kínai értékesítési sikereinek köszönhetően.

A vállalat honlapján közzétett mérlegbeszámoló szerint a Ferrari N.V. 2610 autót értékesített az idei első negyedévben, 22,7 százalékkal többet a tavalyi első negyedévi 2128-nál. Az eladások minden régióban növekedtek, az EMEA térségben 9,6 százalékkal, az amerikai kontinensen 26,5 százalékkal, Kínában 79,2 százalékkal.

A sportkocsigyártó vállalat értékesítési árbevétele 13 százalékkal 940 millió euróra ment fel 831 millióról. A működési eredmény 311 millió euróra emelkedett 272 millió euróról, a negyedéves nettó nyereség pedig 22 százalékkal 180 millió euróra nőtt 149 millió euróról. Az egy részvényre jutó nyereség 22 százalékkal 0,95 euróra emelkedett 0,78 euróról.

Az idei évre 3 százalékos bevétel-növekedést vetített előre a Ferrari: 3,5 milliárd eurós értékesítési árbevétel után működési eredménye 1,20-1,25 milliárd euró lehet, 10 százalékkal magasabb a 2018-asnál, a nettó nyereség pedig hat százalékkal haladja majd meg a tavalyit, részvényenként 3,50-3,70 euró körül alakulhat 3,40 euró után. Louis Camilleri vezérigazgató azonban a negyedéves eredménybeszámolót megelőzően korábban már jelezte, hogy "rendkívül bizakodó" az idei év tekintetében és új modelljeik piaci sikerétől függően a prognózisukat a későbbiekben akár meg is emelhetik.

A Ferrari részvénye az eredménybeszámoló publikálását követően 5,7 százalékos nyereséget ért el a milánói tőzsdén. Az árfolyamnyereség később négy és fél
százalékra mérséklődött.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Növelte forgalmát és nyereségét a Ferrari
  A Ferrarinál is erősebb márka épült a Lego kockáiból
  Ferrari-motorblokkokat készít a Maseratinak a Chrysler
  A Ferrari a világ legerősebb márkája
  Partnermarketing akcióban a Shell, a Lego és a Ferrari
  Korlátozza autóeladásait a Ferrari
  A UPS a Ferrari legújabb támogatója
  Az Apple a legértékesebb brand, míg a Ferrari a legerősebb

További hírek ebben a kategóriában

A Mattel a játékhamisítók ellen
Bírságot kapott a Porsche
A legjobb hazai márkák között az...
Partnermegállapodást írt alá az ...