Nőhet az 'okoskenyerek' kereslete
MTI + Marketinginfo.hu - 2019-05-10 12:40
Digitális
A Hajdúsági Sütödék Zrt. vezérigazgatója szerint egyre nő az "okoskenyerek" piaca Magyarországon, az ebből származó árbevétel a következő két évben elérheti a 2-5 milliárd forintot.
Szakács Tamás az MTI-nek elmondta: az elmúlt két évben, piaci bevezetése óta a cégcsoport csaknem hétmilliárd forintos árbevételének a tíz százaléka már az "okosélelmiszerekből" származik. Ilyen terméknek nevezik azokat az élelmiszereket, amelyek tudományosan igazoltan kedvező élettani, egészséget támogató, vagy a betegségek kialakulásának kockázatát csökkentő hatásuk is van - magyarázta. A 420 embert foglalkoztató cégcsoport tavalyi árbevétele 6,8 milliárd forint volt, idei árbevételi tervük 7,2 milliárd forint. Az "okosélelmiszer" kutatási programjuk 2000-ben kezdődött, eddig öt új terméket fejlesztettek ki, amelyek többségével a következő években jelennek meg a piacon - mondta. A cégcsoport 19 éves kutató-fejlesztő munkájának eredményeként születtek meg a speciális vitamin- és ásványianyag-kombinációt tartalmazó cipók, amelyek különféle egészségi problémák megoldásában segíthetnek úgy az embereknek, hogy nem kell változtatniuk az étkezési szokásaikon - mondta a vezérigazgató.
Kapcsolódó cikkek:
Mire kell figyelni beépíthető sütők és főzőlapok vásárlásakor? (x)
A magyarok kevesebb kenyeret esznek
Vásárlói vélemények a prémium termékekről
Trendi a teljes kiőrlésű pékáru
Évente 254 millió kenyér sül a Tesco pékségeiben
A fehér kenyér hódít
Fejenként évi 50 kg kenyeret fogyasztunk
Kenyeret legtöbben a lakóhelyhez közeli kis önkiszolgáló boltokban vásárolnak
Egyre több magyar fogyaszt egyre gyakrabban barna kenyeret
|