Hírek
21941 hír az adatbázisban
Megérkezett a zöld KITKAT
Marketinginfo.hu - 2019-05-03 17:52
Reklám

Számos európai ország után már nálunk is elérhető a japán fogyasztók egyik kedvenc csokoládéja, a Matcha teás zöld KITKAT. A Nestlé újdonsága a Távol-Kelet népszerű ízeit kombinálja az ikonikus ropogós ízvilággal.

Japánban a KITKAT szerelmesei már több mint 350 ízvariációval találkozhattak, jelenleg is 40 fajta "szerencsét hozó" csokoládé közül válaszhatnak. Pedig a KITKAT nem tekint vissza nagy múltra Japánban, az első eperízű variáció 2000-ben jelent meg a polcokon, amit folyamatosan újabb és újabb innovációk követtek - többek között narancsos, ananászos, banános, hokkaido dinnyés, szaké, wasabi - és persze zöld tea ízű, utóbbiból hét különböző változat is gazdagítja a választékot. Érdekesség, hogy a helyi piacon az újdonságok rövid ideig kaphatók és néhány havonta váltják egymást.

A japán KITKAT rajongók egyik legkedveltebb ízvariánsa, az Európában nemrég megjelent Matcha teás KITKAT immár Magyarországon is kapható, a fogyasztók első körben az ALDI üzletekben találkozhatnak vele, de május folyamán már megtalálható lesz több nagyobb láncban is országszerte.

A Matcha porított zöld teából főzött hagyományos italt a kifinomult teaszertartás részeként már évszázadok óta fogyasztanak Japánban. A Matcha zöld teás KITKAT bársonyos fehér csokoládéval készül,aminek köszönhetően zamata édes és aromás. Az európai piacra a helyi ízlésvilághoz legjobban igazodó változat kerül, amely UTZ tanúsítvánnyal rendelkező kakaóbab, valamint természetesen Japánból és Kínából származó valódi Matcha zöld tea por felhasználásával készül.

Az új termékbevezetés a rózsaszínű KITKAT Ruby, azaz a rubin csokoládé 2018-as európai megjelenését követi, mellyel a Nestlé az új világtrendekre nyitott fogyasztók növekvő igényeit elégíti ki.

Japánban az egyetemen a felvételizők úgy tartják, hogy a KITKAT szerencsét hoz a vizsgán. A szokás Kjúsú szigetéről ered, mivel az ottani dialektusban a csokoládé neve úgy hangzik, mintha azt mondanánk "Kitto kacu to! ", azaz "Tuti nyertes!" A Nestlé becslései szerint minden harmadik diák vásárol KITKAT szeletet a vizsgák előtt, és minden ötödik be is viszi magával.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Vadonatúj csokoládéfajtát dob piacra a Nestlé
  Táncért adott csokit a KitKat
  Elkészült az első masszírozó óriásplakát
  Itt az Androidos KitKat
  Az utolsó ötven szelet- emléket állít csokijainak a KitKat

További hírek ebben a kategóriában

Csapágy, szimering, seeger gyűrű...
A Geometry díjnyertes kampánya
Az Aranykor Önkéntes Nyugdíjpénz...
Az MRSZ és társszövetségei a rek...