Hírek
22762 hír az adatbázisban
SEAT: változhat az év második felében az újautó-értékesítés
MTI + Marketinginfo.hu - 2019-05-02 13:35
Márkák

Meglódul az év második felében a magyarországi újautó-értékesítés a nagycsaládosok autóvásárlását támogató program hatására a márkakereskedők várakozásai szerint.

A támogató program hatására már most élénk érdeklődést, egyidejűleg kivárást tapasztalnak - értékelte a piacot Papp Zoltán, a Porsche Hungaria márkaigazgatója.

A SEAT márkáért felelős vezető szerint az első négy hónapot jellemző visszafogott növekedést júliustól meglendíti a hétüléses modellek iránt jelentkező igény. A SEAT kínálatában két ilyen modell van, az Alhambra és a nemrégiben megjelent Tarraco. Ez utóbbitól mint az SUV paletta új tagjától is sokat várnak: évi 300-400 darabbal növelheti a márka eladásait.

A teljes magyarországi újautó-piac az első negyedévben 8,6 százalékkal bővült, a SEAT eladásai ennél mérsékeltebben, 5 százalékkal nőttek. A rendelésállomány bővülése azonban áprilisra már 17 százalékos növekedést vetít előre - jelezte a márkaigazgató, hozzátéve: globálisan is jól indult az év, 9 százalékkal erősödött a márka.

Papp Zoltán az év egészére 15 százalékos bővülést is reálisnak lát, amit segíthet, hogy a flottabeszerzések engedékenyek lettek a városi terepjáró (SUV) kategória tekintetében. A SEAT-nál ugyanakkor a magánvevők aránya az átlagosnál magasabb, eléri a 40 százalékot.

A márka tavaly 1887 autót adott el Magyarországon, piaci részesedése jelenleg 1,4 százalék. Az eladások mintegy 70 százaléka SUV.

A spanyol gyártó nemrégiben jelentette be, hogy kísérleti projekt keretében autómegosztó szolgáltatást indít Spanyolországban, napi-, illetve óradíjas alapon ad bérbe környezetbarát gépkocsikat. Az MTI információi szerint már tárgyalnak arról, hogy a programot Magyarországra is kiterjesszék.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Továbbra is egyre öregebb autókkal járunk
  A SEAT elektromos és hibrid autókkal jelenik meg a piacon
  Eladási rekord a SEAT-nál
  A SEAT az egyik leggyorsabban bővülő márka
  SEAT-mint teli olimpia szponzora
  Összefogtak a hazai Seat kereskedők
  10 éves márkastratégiát vázolt a SEAT
  Idén már a Seat Leon Eurocupban is ott a Hell

További hírek ebben a kategóriában

Egy kés, ami mindig kéznél van (...
Visszahívta több százezer járműv...
Melyik motorolajat válasszuk? (x...
Első újrahasznosított Barbie




Értékesítő
A Műhelysor Kft. építőanyag kereskedelemmel foglalkozó cég értékesítő kollé...