Hírek
21946 hír az adatbázisban
Frissdiplomás divattervező nyerte a MOL Fresh Corner dizájnversenyt
Marketinginfo.hu - 2019-04-16 15:55
Design

Fiatalos-hipszteres, a kávéshopok miliőjébe illeszkedő kapszulakollekciójával egy tavaly végzett divattervező, Vass Aranka Adelina nyerte a MOL Fresh Corner formaruhákra kiírt designpályázatát.

A nyertes pályaművet a funkcionalitás oldaláról ugyanúgy a legjobbnak ítélte a zsűri, mint tervezői szempontból.

Trendi, stílusos, fiatalos, a Fresh Corner márkához még inkább illeszkedő viselet megkomponálására hirdetett még tavaly közös formaruha designversenyt a MOL és a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ). A két cégnek nem ez volt az első együttműködése: a múlt év októberében zajlott Budapest Central European Fashion Weeknek az MDDÜ a szervezője, a MOL pedig az egyik főszponzora volt.

A mostani megmérettetés előszűrési fázisát követően hét pályamunka maradt versenyben. Ezek közül Vass Aranka Adelina egyszerre elegáns és hétköznapi, játékos és felnőttes, látványos és igényes kapszulakollekcióját tartotta a legígéretesebbnek a zsűri. A testületben - a MOL és az MDDÜ képviselői mellett - Maróy Krisztina, a Glamour főszerkesztője, valamint Simonovics Ildikó, a Magyar Nemzeti Múzeum főmuzeológusa is helyet foglalt.

A grémium kiemelte a nyertes pályamű maiságát, valamint azt is, hogy a kollekció a formák és a minták használat, valamint harmóniáját tekintve egyaránt a legmeggyőzőbb volt. Úgy vélték, a Fresh Corner logójából ismerős, kávészemekből álló mintájának játékossága ugyanúgy rengeteget tompít a nyertes kollekció "egyenruhaságán", mint a márka arculatából átemelt hullámmotívumok. Aranka kiemelt figyelmet szentelt a Fresh Cornerekben dolgozó hosztok kényelmének, saját bevallása szerint ruháival és megoldásaival nem pusztán a szemre, de az öltözékeket viselők lelkére is hatni szeretne.

A nyertes pályázónak 250 ezer forintot ért az első hely. A zsűri értékelése szerint a főállásban egy globális divatcég külföldi termelőegységeinél gyártásellenőrként dolgozó, frissdiplomás divattervező pályázata felelt meg a leginkább annak az elvárásnak is, hogy a ruhaszettnek prémium, belvárosi kávéházi környezetben helytálló darabokat, valamint strapabíróbb, a töltőállomásokon viselhetőket is tartalmaznia kell.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Új benzinkútak a Molnák
  Nemzetközi digitális szervezethez csatlakozott a Mol
  Kávézót nyitott a Mol Budapest belvárosában

További hírek ebben a kategóriában

Kép: Ooops! Az Ooops! márka paradigma
2019-07-12 14:32
Budapest Central European Fashio...
A Zewa Designer Pályázat tervei
Elismerték a Rondo-t
Konténerből kialakított dizájnir...