Hírek
23201 hír az adatbázisban
Bővül az IAB Hungary
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2019-04-16 14:44
Digitális

2018 ősze óta folyamatosan bővül az IAB Hungary tagsága és immár 86 tagot számlál a hazai digitális szakmai szervezet.

Az IAB Hungary 2018 júliusától új keretek között működik, önálló tagsága, működési rendje jött létre, ahol a Magyar Reklámszövetség szervezetén belül az összes, digitális iparágat érintő kérdésben illetékes. Ennek a szakma iránt mutatott felelősségnek az egyik következménye, hogy 2018 nyara óta minden hónapban új tagokkal bővül a szervezet, így elmúlt hónapig már 12 új tag csatlakozott, akik számos részterület szaktudását hozzák a szervezetbe.

Az új tagok között megtalálhatóak kommunikációs tanácsadók, értékesítés-támogató szakértők, médiatulajdonosok és technológiai szolgáltatók is, ahogy kisebb és nagyobb vállalkozások is, akiknek a listája a következő:
 
  • 1080 P Solution
  • Café Communication
  • Chiro Marketing
  • Growww Digital
  • Kantar Media
  • Mediator
  • Net Média Kiadó
  • Nilsimedia
  • Positive by Hinora
  • Post for Rent
  • Special Effect Media
  • Star Network


Sopov István elmondta, hogy "nagyon inspiráló olyan szervezetet irányítani, amit keresnek a cégek, tagjaivá akarnak válni - ez vezethet el minket mind több megfogalmazott ötlet és feladat sikeres magvalósításához! A célunk, hogy az IAB Hungary otthonává váljon több olyan digitális részterület szakértőinek, vállalatainak ahol szakmai konzultációk, háttéranyagok, eszmecserék teremtésére van lehetőség. Az IAB Hungary a platformja kíván lenni minden olyan szolgáltatásnak, amely a digitális eszköztárat használja, legyen az az adatelemzés, feldolgozás vagy éppen a kreatív megvalósítások területe. Várjuk sorainkba a hirdetés mellett a service design, termékfejlesztés, vagy éppen a employer branding témakörében érintett szakembereket, vállalatokat."

Ugyanebben az időszakban két vállalkozás tagsága megszűnt a szervezetben, így a Revescore és az Indamédia már nem tagja az IAB Hungary szervezetnek. Az IAB Hungary bizonyos abban, hogy a következő hónapokban további tagokkal bővül majd a szervezet, hiszen újabb projektek indulnak, így már fut a végzős egyetemistáknak szóló szakdolgozat-verseny, hamarosan várhatóak a digitális videó alkalmazásokról szóló kisokos, a programmatic rendszerek adathasználati kereteiről szóló elemzés, valamint az influencer marketinget értelmező kiadvány.
 
  • Akkor leszünk képesek a tagjainknak értéket teremteni, ha arra figyelünk, hogy milyen problémák előtt állnak, éppen ezért támogatjuk, hogy 2019-ben nagy hangsúlyt kapjon a display reklámok hatékonyságának, hasznosságának a bemutatása, folyamatos kommunikálása - tette még hozzá Sopov István, az IAB Hungary idén újraválasztott elnöke.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Ismét Sopov István az IAB elnöke
  Újabb tagokkal bővült az IAB Hungary
  Barnóth Zoltán az IAB Hungary elnökségében
  Új vezető az IAB Hirdetői Klub élén
  Új vezető az IAB Hungary oktatási munkacsoportjának élén
   IAB Hungary: nőtt a digitális hirdetési piac
  Új elnökségi tag az IAB Hungary-nél
  Partnerségben az Önszabályozó Reklám Testület és az IAB Hungary

További hírek ebben a kategóriában

Digitális követeléskezelési szol...
Startol ’Az Év Honlapja...
Mitől lesz tökéletes egy házimoz...
Kihirdették a Vodafone Digitális...