Hírek
21634 hír az adatbázisban
A BMW Group több mint 171 000 darab új autót adott el
Marketinginfo.hu - 2019-04-15 17:18
Kereskedelem

Az új BMW 3-as limuzin márciusi érkezését övező intenzív várakozás és a BMW i3 tisztán elektromos prémium kompakt 20 százalékos eladási növekedése is enyhe mértékű értékesítési fejlődést irányoz elő 2019-re.

A BMW Group legnépszerűbb modelljének aktuális generációváltását világszerte intenzív várakozás előzte meg, az új BMW 3-as limuzin márciusi érkezése így - a BMW Group januárban regisztrált értékesítési növekedését követően - az év második hónapjában némileg visszafogta a müncheni központú vállalatcsoport eladási mutatóját. A februári érték végül 171 501 darab új BMW, MINI és Rolls-Royce modell lett, amely 4,1 százalékkal marad el a tavalyi február teljesítményétől. A BMW Group ezzel az idei év első két hónapjában világszerte összesen 341 977 darab új autót adott át ügyfeleinek, amely a 2018-as évkezdés tükrében 1,9 százalékos csökkenést jelent.

"A BMW 3-as limuzin aktuális generációváltását figyelembe véve, lassabb tempójú évkezdésre számítottunk" - fogalmazott Pieter Nota, a BMW AG igazgatótanácsának BMW-értékesítésért és márkamarketingért felelős tagja. "Az új 3-as azonban hatalmas médiavisszhangot kapott, és már úgy érkeznek rá tömegével a megrendelések, hogy a modell első példányai még csak most gurulnak be a márkakereskedésekbe. A BMW 3-as sorozat modellváltozatai és azok a további izgalmas újdonságok - többek között négy új plug-in hibrid modell -, amelyeket ezen a héten mutattunk be Genfben, az elkövetkező hónapokban érezhető értékesítési fellendülést hoznak majd. Továbbra is magabiztos vagyok a tekintetben, hogy a 2019-es évet is enyhe mértékű értékesítési növekedéssel zárjuk" - zárta gondolatait Pieter Nota.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  'Sötétségből is energiát nyerő villanyautókat kínál a BMW'
  A BMW Group továbbra is a világ vezető prémiumautó-gyártója
  Ismét rekordévet zárt a BMW
  Elektromos autó értékesítés a BMW-nél
  Még egy gyárat építene az Egyesült Államokban a BMW
  A BMW a Csendes-óceán megtisztításáért
  A BMW Group, a Northvolt és a Umicore összefog
  Nőttek a BMW Group eladásai

További hírek ebben a kategóriában

Egyre gyakoribb a bankkártya has...
A vásárlók öt kategóriában a Lid...
Ismét nyertek az ALDI termékei &...
15 éves a SPAR saját húsüzem