Hírek
21634 hír az adatbázisban
Szívvel-lélekkel alakul át országszerte az Euronics
Marketinginfo.hu - 2019-04-15 14:50
Kereskedelem

Az idén 30 éves Euronics műszaki áruházlánc tovább folytatja a modernizációt, melynek köszönhetően április harmadik hetétől teljesen új arculattal és logóval találkozhatnak a vásárlók.

A vállalat a tavalyi évet 20%-os árbevétel-növekedéssel zárta. Ez annak a több éves munkának az eredménye, melynek részeként a magyar tulajdonú Vöröskő Kft. olyan szakemberekkel újította meg menedzsmentjét, akik nagy tapasztalattal bírnak a nemzetközi és hazai kereskedelmi piacon is.

A vállalat az idei évben - részben a vásárlói igényekre válaszolva - olyan átalakításokba kezdett, melyek által letisztultabb, korszerűbb, az élményvásárlás irányába mutató üzletekbe térhetnek be a vásárlók. A logó- és arculatváltással az Euronics célja, hogy lépést tartva a piaci igények változásaival, továbbra is meghatározó szerepet töltsön be a hazai műszaki kereskedelmi piacon. A hosszú távú stratégia részeként a magyar tulajdonú műszaki áruházlánc az április 8-án nyitott ceglédi üzlet mellett további boltnyitásokat tervez, és meglévő 65 áruházát néhány héten belül az új arculattal látja el.

2019, a teljes megújulás éve

"A vásárlói élmény a legfontosabb számunkra, ezért az év eleji kutatási eredményeket is figyelembe véve, illetve azokat beépítve a stratégiánkba alakítottuk ki azt a koncepciót, amely eredményeként modernebb boltokkal, tágasabb, átláthatóbb eladóterekkel és az eddig tőlünk megszokott alapossággal felkészített bolti személyzettel találkozhat a jövőben is a vásárló. Megújuló üzleteinkben még több árucikket tudunk bemutatni, miközben olyan környezetet biztosítunk, ahol valóban élmény a vásárlás. Különös figyelmet fordítottunk arra, hogy azon termékkörök mellett, melyeket már jól ismernek a vevőink, olyan termékcsoportokkal bővítsük kínálatunkat, amik új vásárlói rétegeket is megszólítanak, illetve az innovációt képviselik." - nyilatkozta Fazekas Bálint, az Euronics nemzetközi kapcsolatokért felelős igazgatója.

Szívvel-lélekkel a sikerért

A megújulás első képviselői a kecskeméti és dunaújvárosi, majd az esztergomi és az április 8-án nyitott ceglédi üzletek voltak. Az Euronics folyamatosan újítja meg az immár 66 egységből álló bolthálózatát mind a dekoráció, mind pedig a termékbemutatás terén, és ahol erre lehetőség van, ott az eladótér bővítésével is. A változás szembetűnő, a megújulás "első fecskéi" már láthatók egy-egy vidéki üzletben, április 16-tól pedig az Euronics kommunikációja is új irányt vesz. Az új logó- és arculati elemek bevezetésével a vállalat célja a racionális vásárlói döntések mellett az érzelmi kötődés kialakítása. Az új szlogennel ("gépek sok szeretettel") és a szélesebb célcsoportot is megszólító reklámfilmmel az Euronics további célja, hogy a műszaki piacra jellemző innovációt, folyamatos fejlődést, állandó megújulásra törekvést ne csak a termékkínálatban, hanem a cég arculatában is megmutassa.

"Bár megújulunk, továbbra is megtartjuk azokat az értékeket és azt a magas minőséget, melyhez vásárlóink az elmúlt 30 évben hozzászoktak. Hiszünk abban, hogy a folyamatos fejlődés szükségszerű. Az új logóval és a hozzá alkotott, "gépek sok szeretettel" szlogennel, valamint az áruházak átalakításával a múlt értékeit szem előtt tartva, szívvel-lélekkel azon dolgozunk, hogy vásárlóink számára még szerethetőbb márkává váljon az Euronics." - említette a változás kapcsán Hunyady László, a vállalat marketing és értékesítési igazgatója.



Az Euronics Műszaki Áruház - Vöröskő Kft-ről:

A veszprémi székhelyű Vöröskő Kft.-t 1989-ben alapították, tulajdonosai magyar magánszemélyek. A cég 2001 áprilisában csatlakozott az Euronics International Ltd. nemzetközi beszerzési társuláshoz, amelyhez 36 országban több mint 8 800 üzlet tartozik. Az Euronics már Magyarország minden megyéjében jelen van. A Vöröskő Kft. árbevétele 2018-ban meghaladta a bruttó 74 milliárd forintot. A cégcsoport összesen 1260 dolgozót foglalkoztat, országszerte 66 áruházzal rendelkezik.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Nőtt az Euronics bevétele
  Euronics foci-vb kutatás
  Átadták a pátyi ipari parkban az Euronics raktárbázisát
  Új áruházat nyitott Zalaegerszegen az Euronics
  Stratégiai fejlesztések az Euronics-nál
  Az Euronics bevezette a cafeteria-rendszert
  Cafeteria és ajándékkártya az Euronics dolgozóinak
  Dunakeszin nyílt meg az Euronics 64. üzlete

További hírek ebben a kategóriában

Egyre gyakoribb a bankkártya has...
A vásárlók öt kategóriában a Lid...
Ismét nyertek az ALDI termékei &...
15 éves a SPAR saját húsüzem