Hírek
22112 hír az adatbázisban
Több nagymárka is csatlakozott a Magyar Marketing Szövetséghez
Marketinginfo.hu - 2019-04-15 11:25
Márkák

Még több piacvezető cég lett a MMSZ tagja, a Coca-Cola Magyarország, a Henkel Magyarország, a Magyar Posta, a Nestlé Hungária, az MVM és a T-Systems Magyarország is csatlakozott a szervezethez.

Az MMSZ egyre több nagyvállalatot tudhat az égisze alatt, az elmúlt egy évben az ügynökségi, a banki, a távközlési és az FMCG-szektor jól ismert szereplői kapcsolódtak be a szövetség munkájába.

Számos cég ismeri fel a Magyar Marketing Szövetségben lévő lehetőségeket, ennek köszönhetően az elmúlt egy évben újabb piacvezető vállalatok csatlakoztak a szervezethez. Olyan neves cégek mellett, mint például az E.ON, a Mastercard, a Neckermann, az OTP Bank, a Provident, a Spar, a Supershop, a Szerencsejáték Zrt., és a Unicredit Bank mellett, az MMSZ új belépőként üdvözölhette soraiban a Coca-Cola Magyarországot, a Havas Media Hungary-t, a Henkel Magyarországot, az Index Kommunikációs Kft.-t, az EXIM Bankot, a Magyar Posta Zrt.-t, a Magyar Villamos Művek-et, a Nestlé Hungáriát, a Republic Group-ot, és nem utolsó sorban a T-Systems Magyarországot is.

"Az MMSZ nagy hangsúlyt fektet arra, hogy a tagjai számára személyre szabott fejlődési lehetőséget tudjon kínálni. Vannak, akik azért csatlakoznak a szövetséghez, mert a tagozatok munkájába szeretnének bekapcsolódni, vannak, akik egy szakmai közösség részévé szeretnének válni, és vannak, akik nagyszabású projektekben kívánnak részt venni. A szövetség hisz a projekt alapú működési modellben. A projektek számát tekintve a legaktívabb szakmai szervezet vagyunk. Minden évben sikeres programjaink vannak, ilyen például a Digital Masters - digitális marketing akadémia, a Marketing Summit Hungary, a Marketing Diamond Awards, az Országos Városmarketing Díj, "Az Év honlapja" pályázatunk, de ide soroljuk az idén bevezetésre kerülő szakértői platformunkat is, ami a marketing.hu oldalon lesz elérhető. Ezek mellett kiemelt figyelmet fordítunk további, tematikus edukációs programok szervezésére is" - mondta Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke.

A Magyar Marketing Szövetség az idei évre is ugyanazt az elkötelezettséget és aktivitást ígéri tagjainak, partnereinek és az egész marketingszakma számára, mint ami az elmúlt években jellemezte. Továbbra is nagy hangsúlyt fog fektetni a minősítésekre és a tudásmegosztásra.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  #loveislove - a Coca-Cola a Szigeten
  A Coca-Cola karácsonyi karavánja a nyári fesztiválokon
  A Marketing Summit szakértői összeállították a szakma kihívásait
  Már közel százötven szakember regisztrált a MMSZ minősítő rendszerében
  Elstartolt a MMSZ minősítő platformja, a Marketing.hu
  Átadták az idei Országos Marketinggyémánt díjakat
  Miskolc lett a Marketing Fővárosa 2017-ben
  Rendhagyó Közgyűlést tartott a Magyar Marketing Szövetség
  Hivatalos az MMSZ Sportmarketing Tagozata

További hírek ebben a kategóriában

Magyar fejlesztésű fitneszgépet ...
Nagyszabású elektromobilitási of...
A Ford T-modell a Közlekedési Mú...
Erős évre számít a Kia az idén a...