Hírek
21634 hír az adatbázisban
A Danone-nál az Alpro
Marketinginfo.hu - 2019-04-15 10:59
Márkák

Az idei évtől Magyarországon is a Danone forgalmazza az Alpro termékeket. Az Alpro az egyre népszerűbb növényi alapú italok és növényi összetevőkből készült élelmiszerek nemzetközi márkája.

Az Alpro 1980-as alapítása óta a növényi alapú táplálkozás egyik legjelentősebb európai úttörője. A márka termékeit szójából, mandulából, mogyoróból, kesudióból, kókuszból, rizsből, zabból és ezek keverékéből készítik. Az Alpro missziója, hogy változtasson a fogyasztók táplálkozásán, és hogy ízletes, növényi alapú élelmiszerek gyártásával a növényi alapú étkezést mindenki számára jó választássá tegye.

Az Alpro termékek 2017 áprilisában kerültek a Danone Csoporthoz, amikor a cég felvásárolta az amerikai WhiteWave-et, az Alpro anyavállalatát. A Danone célja, hogy az új termékkörök révén még szélesebb választékot kínáljon a kiegyensúlyozott és fenntartható táplálkozás területén, új fogyasztókat is megszólítva ezzel.

"A növényi alapú táplálkozás egyre népszerűbb a hazai fogyasztók körében is, ezek a termékek már rég nem csak a kizárólag állati alapanyagoktól mentesen étkezők, illetve a tejtermékekre érzékeny fogyasztók választása"- mondta el Buzási Dániel, a Danone Magyarország országos vezetője. "Ez a trend összhangban áll vállalatunk 2017-ben megfogalmazott 'Egy életünk van és egy bolygónk' elnevezésű küldetésével, mely abból a meggyőződésünkből indul ki, hogy az ételeink megváltoztathatják a világot. Minden alkalommal, mikor kiválasztjuk az élelmiszert, amit el kívánunk fogyasztani, egyúttal letesszük a voksunkat amellett is, hogy milyen világban akarunk élni.

A táplálkozásnak ez a forradalmi változása a Danone-t és az Alprót is összeköti, hiszen az Alpro márkával fémjelzett termékek is azok közé tartoznak, melyek a kiegyensúlyozott táplálkozás részeként mind a saját egészségünk, mind a Földünk számára jó választást kínálnak."

A Danone és az Alpro olyan egyedi kutatási és termékfejlesztési tudást egyesít, mely révén a vállalat fenntarthatóbb opciókat tud kínálni fogyasztóinak valamennyi termékkategóriájában.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Még mindig nem elégséges a gyermekek tejtermékfogyasztása
  A Danone Életmód Program
  Kevés tejterméket fogyasztanak a gyerekek
  Világszerte megújul az ACTIVIA
  Kevés tejet isznak a gyerekek
  Élőzenés vízijóga az Activiával
  Outdoor és POS kampányt indít a Danone a Republic-kal
  Az Activia virágba borította Budapestet

További hírek ebben a kategóriában

Rita Ora a DEICHMANN új nagyköve...
Két kategóriában lett befutó a d...
A Volkswagen Haszonjárművek 1,8 ...
Jelentett a Mercedes-Benz