Hírek
21634 hír az adatbázisban
Olimpikonnal debütál a sloggi
Marketinginfo.hu - 2019-04-15 09:19
Márkák

Az uniszex Zero Feel kollekciót idén tavasszal Iszak Eszti női nagykövet mellett Liu Shaolin Sándor képviseli, bemutatva ezzel a márka fiatalos, szuper kényelmes férfi fehérneműit is.

Iszak Eszti női nagykövete mellett bemutathatja első férfi arcát - és nem utolsó sorban testét is, Liu Shaolin Sándor olimpiai, világ- és Európa-bajnok rövidpályás gyorskorcsolyázó személyében.

"Szerencsére több fotózáson is volt már lehetőségem részt venni, így ez a közeg nem teljesen idegen számomra. Az igaz, hogy ezúttal sokat megmutatok magamból, de ennek ellenére egyáltalán nem jöttem zavarba, sőt, nagyon jól éreztem magam. Bár itthon még nem annyira megszokott, külföldön teljesen természetes, hogy a sportolók fehérnemű márkákhoz adják arcukat, ezért számomra is egy óriási megtiszteltetés volt, hogy a sloggi első hazai férfi márkanagykövetként gondolt rám. A brand fiatalos stílusa és szuper innovatív Zero Feel fehérneműi igazán közel állnak hozzám, így nagyon büszke vagyok erre a szerepre" - árulta el a fiatal sportoló.

Liu Shaolin Sándor mellett Iszak Eszti már harmadik éve képviseli a márka női kollekcióit, így a fotózás alatt rutinosan segítette partnerét. "Ami azt illeti, nem volt nehéz dolgom, hiszen Sanyit nem nagyon kellett instruálni. Magabiztosan és ösztönösen mozgott a kamera előtt, így nagyon jó hangulatban telt vele a munka. Szuper érzés, hogy a Zero Feel fehérneműk végre olyan kényelmet hoznak el mindenki életébe, amilyen eddig nem volt, szerintem ez is nagyon sokat segített a fotózáson, hiszen ezek a fehérneműk egy igazi önbizalom fröccsel érnek fel. Szerintem szuper képek születtek rólunk és óriási dolog számomra, hogy egy aranyérmes olimpiai sportolóval közösen képviselhetjük a márkát" - árulta el Eszti.

Nicola Tacchi, a sloggi globális marketing vezetője így fogalmazott: "Ez a 2019-es év is csak ráerősít arra, hogy a sloggi tényleg teljesen más, mint a többi fehérnemű márka, hiszen számunkra az az első, hogy mindenki életébe elhozzuk a tökéletes kényelmet, minden klisé és kompromisszum nélkül. Évek óta az emberek szexi, de kényelmetlen fehérneműket hordanak. Mi most ezzel teljesen szembe megyünk és azt mondjuk: Jobbat érdemelsz! Ezt közvetítjük idén is a minden képzeletet felülmúló, szuper figyelemfelkeltő Zero Feel kampányunkkal."



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Megnyitott az első SLOGGI üzlet Magyarországon

További hírek ebben a kategóriában

Kép: Danone A Danone-nál az Alpro
2019-04-15 10:59
Rita Ora a DEICHMANN új nagyköve...
Két kategóriában lett befutó a d...
A Volkswagen Haszonjárművek 1,8 ...
Jelentett a Mercedes-Benz