Hírek
21841 hír az adatbázisban
Ismét nyertek az ALDI termékei „Az Év Terméke Díj”-on
Marketinginfo.hu - 2019-04-10 12:16
Kereskedelem

Két évvel ezelőtt 4, tavaly 7, idén ismét 4 ALDI sajátmárkás, innovatív termék nyerte el Az Év Terméke Díjat, amelyet az Inspira Visonary Research 2000 fős közvélemény-kutatása alapján ítéltek oda.

A mostani nyertesek a teljes kiőrlésű purpur vekni, a poharas joghurtdesszert, az ínyenc tál és a light hámozott sertésvirsli.

A programban pályázó termékeket a hazai fogyasztók döntései alapján díjazzák, így a tényleges felhasználói, vásárlói tapasztalatok döntik el, hogy kik kapják meg az elismerést. A felmérést végző Inspira Visonary Research kutatása során a fogyasztók az attraktivitás, az innováció és az elégedettség mentén értékelik a termékeket, a végső sorrendet pedig az előző három szempont alapján összesített, úgynevezett POY (Product of the Year) index határozza meg.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Az ALDI és az Élelmiszerbank együttműködése
  Az Aldi csökkenti a műanyag csomagolóanyagok felhasználását
  Az ALDI a munka és a család egyensúlyért
  Az ALDI a legnagyobb magyar női futóesemény főszponzora
  Januártól nő a kezdőfizetés az Aldinál
  Az ALDI idén is összefog a mellrák ellen
  A magyar borokra fókuszál az ALDI új borstratégiája
  Zöldebb iskolát a gyermekeknek

További hírek ebben a kategóriában

A Decathlon és a Lumenet az Év I...
Újabb fesztiválon nyit ideiglene...
A Lidl elefánt fajáték terméket ...
A XXXLutz megvette a Kikát