Két kategóriában lett befutó a dm
Marketinginfo.hu - 2019-04-08 12:48
Márkák
A több mint 1.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting hirdette ki a 2019-es év eredményeit.
Telefonos ügyfélkiszolgálás kategóriájában a dm végzett az élen, akárcsak az elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriában, amelyben a nagyvállalatok között holtversenyben érte el az eredményt.
"A dm stratégiájának fontos eleme az ügyfélközpontú megközelítés, hiszünk benne, hogy a vevői lojalitás kialakításának egyik alapköve a vásárlókkal való bánásmód, s a hiteles, őszinte ügyfélszolgálat. A vásárlók visszajelzéseit felhasználjuk üzleti folyamataink fejlesztésére, a vásárlói kérdések, észrevételek hatékony kezelése ezért kiemelten fontos terület" - mondta el Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere.
A dm-nél minden vásárló megkapja azt a figyelmet, amelyet szeretne, ha információt kér, ha megoldást keres valamilyen problémájára a drogéria üzlethálózatában, legyen szó személyes kontaktusról vagy annak egyéb változatairól. A dm 2016 áprilisában indította el professzionális ügyfélszolgálatát a s vásárlói elégedettség növelése érdekében, a vásárlók így azóta telefonon és elektronikusan is kapcsolatba léphetnek a dm-mel. A drogéria ügyfélkapcsolatának alapja, hogy a vállalat termékei és szolgáltatásai a vevői elvárásoknak megfelelően állnak a vásárlók rendelkezésére. A telefonok és az elektronikus megkeresések az ügyfélszolgálaton dolgozókhoz futnak be, akik felkészülten várják a beérkező észrevételeket, azonnal reagálnak és a leghatékonyabb megoldást keresik. Átlagosan napi 60 hívásra válaszolnak a munkatársak, 50-60 e-mail megkeresés érkezik, a hónapok közül kiemelkedik a karácsonyi időszak, amikor nagyon aktívak a vásárlók. A legtöbb esetben a drogéria törzsvásárlói programjával kapcsolatban érkeznek kérdések, illetve az online shop is az érdeklődés középpontjába került.
"A fogyasztók egyre érzékenyebbek, ami két dolgot jelent: egyrészt sokkal negatívabban értékelik a nem megfelelő bánásmódot, másrészt, ha valahol kiváló kiszolgálással találkoztak, hűségesebbek lesznek" - összegezte a megmérettetés eredményeit Mózes István, a szervező ClientFirst Consulting ügyvezető partnere. A ClientFirst Consulting a díj odaítélése előtt az adott cég több száz saját ügyfelének véleményét kérdezik meg az objektív kép kialakítása érdekében. A próbavásárlók több mint 1.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot teszteltek az idei díj megítélése előtt, ezzel párhuzamosan a szervezők összegyűjtötték csaknem 6.500 ügyfél véleményét is az érintett cégek kiszolgálásról, akik több mint kétszázezer kérdésre adtak választ az értékelés során. Ezek elemzése után alakult ki a végső rangsor.
Kapcsolódó cikkek:
Eltűnnek az egyszer használatos műanyag táskák a dm-ből
Új ügyvezetők irányítják a dm-et
Forgalomnövekedést ért el a dm
Civileknek adott át támogatást a dm
|