Hírek
21634 hír az adatbázisban
Megérkezett a Coca-Cola Energy
Marketinginfo.hu - 2019-04-01 09:29
Reklám

A Coca-Cola Magyarország, a vállalat történetében először, a Coca-Cola termékcsaládja részeként energiaitalt dob piacra.

"A Coca-Cola Energy természetes forrásból származó összetevőket tartalmaz, és a Coca-Cola nagyszerű és frissítő ízét hozza. E két ismertetőjegyet helyeztük fókuszba, így fejlesztettük ki a receptet és büszkék vagyunk rá, hogy a terméket a Coca-Cola márka részeként kínálhatjuk az embereknek. Fogyasztóinkat arra inspiráljuk, hogy próbálják ki ezt az új és különleges, aktív mindennapokhoz legjobban illő energiaitalt" - mondta el az új termékről Javier Meza, a szénsavas üdítőitalok üzletágának globális marketing vezetője.

A Coca-Cola Energy teljesen új vizuális megjelenítéssel és magával ragadó marketing kampánnyal vezeti be a termékét, amely idén áprilistól kapható Spanyolországban és Magyarországon.

A Coca-Cola Energy elsősorban a fiatal, 18-35 év közötti felnőttek számára készült. A Coca-Cola Company felelősségteljes marketing tevékenységének irányelveivel összhangban fogja hirdetni a Coca-Cola Energy-t. Az Európai Alkoholmentes Italgyártók Szövetsége (UNESDA) szabályozásainak értelmében, az üdítőitalgyártó cégnek nem célja, hogy a Coca-Cola Energy-t általános- és középiskolákban adja el, vagy hirdesse bármilyen formában, illetve soha nem fogja népszerűsíteni a Coca-Cola Energy alkohollal keverését.






NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Nyári sláger a Coca-Colától
  Hősnőké a jövő! nőnapi kampány
  Cappy új ízekben és új köntösben
  Coca-Cola x Highlights of Hungary
  Odett és Marsalkó Dávid új klipje Coca-Cola-val Valentin-napra
  Coca-Cola x Highlights of Hungary
  Kalóriamentes italok a Coca-Colától
  Jóságra buzdítanak a Coca-Cola interaktív plakátjai
  A Coca-Cola karácsonyi karaván a Mikulással és manóival

További hírek ebben a kategóriában

Mit érdemes tudni a Tokheim kúto...
Egy hasznos társ a mindennapokba...
A Cornexi kampánya
Forró italokra koncentrál a Twix...