Hírek
21634 hír az adatbázisban
Budapest Central European Fashion Week a Várkert Bazárban
MTI + Marketinginfo.hu - 2019-03-27 11:23
Design

Március 29. és 31. között rendezik meg a Budapest Central European Fashion Weeket.

A Magyar Divat és Design Ügynökség szervezésében megvalósuló esemény három napja alatt mintegy 40 magyar és nemzetközi tervező mutatja be 2019/20 őszi-téli kollekcióját a divatszakma, valamint a nagyközönség számára a Várkert Bazárban.

Az eseményen megtekinthetőek lesznek a legutóbbi Milano Fashion Weeken részt vett 8 magyar tervező ruhái mellett más magyar és nemzetközi márkák - többek között a lengyel Neige, a cseh Laformela és az olasz Marco Rambaldi - divatbemutatói is. A kifutón megjelenő kollekciók összeállításában a tervezőknek a Vogue Italia stylistja, Giulio Martinelli nyújt szakmai tanácsadást - olvasható a szervezők MTI-hez eljuttatott közleményében.

Mint írják, céljuk, hogy a rendezvény által generált erős nemzetközi szakmai jelenlétnek köszönhetően Budapest a divat régiós központjává váljon. A néhány nap során a Camera Nazionale della Moda Italiana és az ügynökség közös mentorprogramjának képviseletében Budapestre látogatnak az olasz mentorok és showroomok vezetői is, hogy megismerjenek további magyar márkákat is új együttműködési lehetőségek feltérképezéséhez.

A divatszakma elé kritikus tükröt tartó Diet Prada két alapítója, Lindsey Schuyler és Tony Liu is részt vesz a divatbemutatókon. Az első sorokban foglal majd helyet a Vogue Hong Kong online szerkesztője, Declan Chan; a Dazed és az Allure újságírója, Kristen Bateman; illetve Hannah Bibb, a New York-i Barneys egykori munkatársa, a profi márkaépítő és stylist is - olvasható a közleményben.

Mint Bata-Jakab Zsófiát, a Magyar Divat és Design Ügynökség vezetőjét idézik, az ügynökség célja, hogy bekapcsolja a magyar divat- és designipart a nemzetközi szakmai vérkeringésbe, hosszabb távon pedig régiós divat- és designipari központtá alakítsa Budapestet, ezen keresztül is erősítve az országimázst. "Ennek egyik fontos pillére az olyan, világszinten is nagy érdeklődést kiváltó események szervezése, mint amilyen a Budapest Central European Fashion Week" - mondta, hozzátéve, hogy a hasonló rendezvények arra is lehetőséget adnak, hogy a magyar divatipar szereplői a legkiválóbb nemzetközi szakemberekkel és véleményvezérekkel találkozhassanak, és megoszthassák egymással tapasztalataikat.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Zewa inspirálta ruhaköltemények a Marie Claire Fashion Daysen
  Divatos DOOH kampány

További hírek ebben a kategóriában

Twin box (Kép: Rondo) Elismerték a Rondo-t
2019-02-01 17:15
Konténerből kialakított dizájnir...
Az Év GastroDesign Kávézója
Átadták Budapest Építészeti Nívó...
Red Dot díjat kapott a Helly Han...