Hírek
23526 hír az adatbázisban
A Cornexi kampánya
Marketinginfo.hu - 2019-03-19 10:30
Reklám

Január közepével indult a Cornexi új termékportfóliója, a HCN, azaz a hozzáadott cukor nélküli termékek bevezető kampánya.

A termékcsalád első tagjaival az instant zabkásák között találkozhattunk, ezek sikerén felbuzdulva bővítette ki a magyar márka HCN termékeinek palettáját gabonapelyhekkel, valamint müzli- és zabszeletekkel.

A kampányt a Labowsky kreatív ügynökség jegyzi, és a hozzáadott cukor nélküliségre helyezi a hangsúlyt, felhívva a figyelmet egy egészségtudatosabb táplálkozás alternatíváira.

A kampány citylight és print megjelenésekkel indult, YouTube pre-roll videóval folytatódik.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Instant zabkása a Cornexitől
  Cornexi a népszerű sportesemény támogatója
  Új, banános zabszelet a Cornexitől
  Díjat kapott a Cornexi édessége
  Új termék a gabonapelyhek piacán

További hírek ebben a kategóriában

A Miller Mix globális kampánya a...
A nyár a Borsodi Friss új ízével
Közönségdíjas lett a Lidl karács...
A reklámadó hatásai az iparág dö...