Hírek
21740 hír az adatbázisban
A Rossmann a Progressive Reklámügynökséget választotta
Marketinginfo.hu - 2019-03-15 11:21
Kereskedelem

A Progressive feladata 2019-ben a Rossmann+ kedvezménykártya bevezetését támogató egész éves kommunikációs kampány tervezése és lebonyolítása.

A Rossmann még tavaly év végén írt ki kétfordulós tendert a Rossmann+ kártya bevezetését támogató integrált kampány kidolgozására. A vállalat számára 2019-ben kiemelt fontosságú kampány a tévéfilmek mellett online, PR- és rendezvényelemeket is tartalmaz.

Kadlok Nelli, a Rossmann PR Managere elmondta, hogy a tendert követő kutatáson is a Progressive koncepciója szerepelt a legjobban, mert a fogyasztók számára egyértelműen közvetítette a Rossmann+ kártya előnyeit.

Szabó Orsolya, a Progressive Client Service Directora hangsúlyozta, hogy a Progressive számára ez egy kiemelten fontos tender volt, mely egy új ügyféllel, izgalmas területen hosszú távú együttműködésre ad lehetőséget.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Forgalomnövekedést vár a Rossmann a következő két évben
  A Rossmann Beauty Land következő állomása az EFOTT
  Rossmann divatbemutató a Lupa-tó strandján
  Green Brand díjat nyert a Rossmann
  A legnagyobb Rossmann drogéria nyílik Budapesten
  Megnyitott a Rossmann 200. üzlete
  Új promóció a Rossmanntól
  Új játszótér a Henkel és a Rossmann segítségével

További hírek ebben a kategóriában

ALDI és az E.ON együttműködése
Kevesebb műanyag a Lidl-nél
Visszahívták a gyerekeknek szánt...
A Huawei új üzlete