Hírek
23526 hír az adatbázisban
A Pilkington és a Republic Group folytatja a közös munkát
Marketinginfo.hu - 2019-03-13 14:48
Reklám

A Pilkington és a nyerő szériában lévő, másfél milliárdos árbevételt elérő reklámügynökség 2017 júliusától dolgoznak együtt brand awareness építését célzó projekteken.

A több mint 40 országban jelenlévő Pilkington, 51 gyárával és közel 30 000 alkalmazottjával nyugodt szívvel nevezhető a szélvédők szakértőjének. Olyan autómárkák gyári beszállítója, mint a Ford, a Volvo, a Jaguar vagy a Rolls-Royce. A közel 200 éves múltra visszatekintő vállalat a nagykereskedelmi tevékenység mellett a beszerelésben és a kőfelverősédek okozta autóüveg-javításában egyaránt meghatározó szerepet tölt be a közép- kelet európai régióban.

Takács Péter, a Pilkington Magyarország AGR Hungary Kft. ügyvezető igazgatója és csapata 2017 közepén, több körös hazai- és nemzetközi prezentálást követően választotta ki a Republic Group Winkler Róbert és Bazsó Gábor nevével fémjelzett kreatív koncepcióját. A 100 fős ügynökség feladata ezek után az volt, hogy a stratégia nyomán kidolgozott, több komponensű tartalmak erősítsék az erős alapokon nyugvó márka imázsát és reputációját. Az előző évben az integrált kampány keretein belül új weboldal, RTV- és online megjelenések, valamint célzott Youtube-videósorozatok kerültek előtérbe. A pre roll videókról több mint 500 ezren kattintottak tovább a teljes filmekre, így a videók összes megtekintésszáma a Youtube-on 1.215.160 lett.

"Nagyon örülünk, hogy idén is folytatódik az együttműködésünk a Republic Grouppal. Tavaly számos díjat nyertünk a kampányokkal, ami a kölcsönös bizalomnak, befektetett munkának az eredménye és amire rendkívül büszkék vagyunk mi is. A 2018-as évünket sikeresnek mondhatjuk, így ezt kívánjuk megtartani és erősíteni idén is" - fűzte hozzá Takács Péter, a Pilkington AGR. Hungary ügyvezető igazgatója.

A kampány teljes elérése ennél is magasabb: 11,35 millió volt. A kiemelt időszak aktivitásai, a SEO és keresési projektek együttesen elérték azt a hatékonysági faktort, hogy a piacvezető autóüveggyártó cég szinte mindenhol megjelent.

A tavalyi évben "A Nagy Szélvédőteszt" ugyanekkor többszörös Prizma-, és CMA-díjakat jelentett, erős integrált PR kampányként az év legjobb projektjei közé választották. A projekt erős influencer alapú videós tartalmakkal érte el a potenciális ügyfeleit.

"Tavalyi kedvenc videónk, a Szélvédő vs. Muslicaembert már több mint 435 000-en tekintették meg, illetve a Nagy Szélvédőteszttel elsöprő sikereket értünk el. Az infotainment videósorozatunkat a Republic Group kreatív csapatával és a Client Service Board tagjaival Lengyelországban, a Pilkington szélvédőgyárában forgattunk, Takács Istvánnal, a márka szakértőjével." - árulta el Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója.

A 2018-as év sikerei után a szakértői pozicionálás segítségével idén új awareness építő kampány indult. Az aktivitások ezúttal is márciustól márciusig tartanak.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Republic Group nyerte a merci ünnepi kampányát
  A Republic Group lett az Allee lead ügynöksége
  Közel 1000 fiatal vett részt a Katona kezdeményezésében
  A FINO legújabb kampánya
  A Republic Group és a STABILO közös kampánya
  Az UNIQA és a Republic Group közös kampánya
  A Republic Group-ot választotta a Párisi Udvar
  A Republic Group nyerte meg a Cerbona tenderét

További hírek ebben a kategóriában

A Miller Mix globális kampánya a...
A nyár a Borsodi Friss új ízével
Közönségdíjas lett a Lidl karács...
A reklámadó hatásai az iparág dö...