Hírek
21511 hír az adatbázisban
Megmozgatja a magyar sörpiacot a megújult Dreher
Marketinginfo.hu - 2019-03-12 13:17
Márkák

Több mint egy évtized után változik Magyarország vezető prémium sörének, a Dreher Classic-nak a receptje, megjelenése és neve.

A Dreher Gold receptúrájából kikerül a kukoricagríz, így ezentúl már csak 3 klasszikus összetevőt tartalmaz: árpamalátát, komlót és kristálytiszta vizet. A kívül-belül megújuló termék végleges ízének és csomagolásának kiválasztásában a magyar fogyasztók véleményére nagyban épített a márka.

Magyarországon számos hazai sör receptúrájának meghatározó eleme a kukoricagríz. Ez is hozzájárult a Dreher Classic könnyed fogyaszthatóságához. Az új Dreher Gold megalkotásánál a logóban szereplő háromszög szellemiségéhez tértünk vissza.

"Az új recepttel megmozgatjuk a hazai sörpiacot és megmutatjuk, hogy a Dreher név 165 év után is egyet jelent a hagyományokra épülő innovációval. A márka úgy újul meg és válik jobbá, hogy közben semmit sem veszít abból, amiért a fogyasztói eddig szerették" - mondta Wilheim Gábor, a Dreher Sörgyárak marketingigazgatója.

"Arra törekedtünk, hogy pusztán az árpámalátára, komlóra és vízre épülő recepttel is meg tudjuk tartani a termék könnyen ihatóságát. A végleges verziót a fogyasztóink bevonásával választottuk ki. A legfontosabb célunk az volt, hogy az ő ízlésüknek feleljünk meg" - mondta el az új receptről Séra Péter, a Dreher Sörgyárak sörfőzőmestere.

A név, a márkalogó és a csomagolás is megújul, hiszen a gyártó célja, hogy ne csak tartalmában, de megjelenésében is erősítsen prémium pozícióján a Dreher Gold. "Büszkék vagyunk budapesti gyökereinkre és ezt megjelenítjük az új csomagoláson is, amely a modernség és hagyomány tiszteletének ötvözetét tükrözi. A dobozokra és a palackcímkékre a régi Erzsébet híd fotója került rá a Fortepan gyűjteményéből"- tette hozzá Wilheim Gábor.

"A Dreher Sörgyárak Magyarország vezető sörgyártója. 2017 márciusától a japán Asahi Csoport tagvállalataként működünk. A két cég közös értékeire támaszkodva alakítottuk ki a hosszútávú stratégiánkat, amely mentén kiváló minőségű prémium portfóliót alakítunk ki. A népszerű nemzetközi márkák forgalmazása mellett ennek az egyik legfontosabb mérföldköve a Dreher megújulása, vagyis a Dreher Gold bevezetése" - mondta Békefi Gábor, a vállalat vezérigazgatója.

A márkabevezetést TV reklám, közterületi és digitális kommunikáció, PR, erős vendéglátóhelyi és bolti kommunikáció, valamint mintaszórás támogatja.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Dreher Minőségi Csapolt Sör Program
  Megérkezett a Dreher különlegessége
  Japán első számú söre Magyarországon
  DreherTalks sörtúra
  Az új Mozaik Komlós fejlesztés a Drehertől
  Sziget sörrel debütál a Dreher
  Lezárult a Dreher sörmárka felvásárlása
  Pasztőrözetlen sörrel debütál az Arany Ászok

További hírek ebben a kategóriában

Elektromos autók a 89. Genfi Aut...
Bosch 2018-ban ismét rekord árbe...
Az Opelnek köszönhetően növelte ...
Növelte elektromos autó eladásai...