Hírek
21740 hír az adatbázisban
A Visa a világon elsőként szponzorálja a női labdarúgást
Marketinginfo.hu - 2019-03-11 11:15
CSR

A Visa a világon elsőként kötött kizárólagos szponzori megállapodást az UEFA-val a női labdarúgás támogatására. A szerződés a 2018-2025-ös időszakra szól.

A Visa, a világ vezető vállalata a digitális fizetés területén, bejelentette, hogy meghatározó jelentőségű partnerségi megállapodást kötött az UEFA-val. A Visa ezzel a világon elsőként szponzorálja kifejezetten a női labdarúgást, miután az UEFA szétválasztotta a női és férfi labdarúgás szponzorációs jogait.

Charlotte Hogg, a Visa Európáért felelős vezérigazgatója elmondta:
"Ez nagyon izgalmas időszak a női labdarúgás számára. 21 millió nő és lány játssza ezt a gyönyörű játékot Európa szerte, mi a Visánál szeretnénk mindegyikőjüket megünnepelni."

"Büszkék vagyunk rá, hogy bejelenthetjük a Visa és az UEFA úttörő partnerségi megállapodását, mellyel támogatjuk a női labdarúgást és hozzájárulunk a fejlődéséhez egész Európában. Szeretnénk a lányokat és a fiatal nőket arra inspirálni, segíteni és támogatni, hogy meg tudják valósítani az álmaikat. Az UEFA-val együtt azt tervezzük, hogy előtérbe helyezzük a női labdarúgást, mert mi a Visánál hiszünk az elfogadásban bárhol, legyen az futballpálya vagy tárgyalóterem."

A hagyományos sportszponzorációs modellt azért forradalmasította az UEFA, hogy elősegítse a női labdarúgás már ma is lenyűgöző fejlődését egész Európában, és még több reklám lehetőséget teremtsen a játék további fejlesztéséhez.

A partnerség minden szinten támogatja a női labdarúgást. A szerződés szerint a Visa lesz az UEFA Női Bajnokok Ligája, az UEFA női-labdarúgó Európa-bajnokság, az UEFA U19-es női-labdarúgó-Európa-bajnokság és az az UEFA U17-es női-labdarúgó-Európa-bajnokság, valamint az UEFA női futsal EURO fő partnere 2025-ig. A Visa ezen kívül támogatja az UEFA Together WePlayStrong marketing platformját, melynek célja, hogy még több lányt és nőt ösztönözzön arra, hogy focizzanak.

A példanélküli hétéves megállapodás a női labdarúgás egész Európában tapasztalható folyamatos fejlődésére reflektál, csakúgy, mint az UEFA Together
WePlayStrong kampány sikerére.

A partnerség keretében a Visa segítséget nyújt a kampány kiterjesztésében co-branded tartalmakon keresztül, melyek célja, hogy megváltoztassa a női labdarúgás imázsát és futball legyen a nők és lányok által leginkább űzött sportág Európában.

A Together #WePlayStrong kampány keretében eddig közel 8 millióan látták a Press Play vlogs sorozatot, melyben Európa legjobb profi női labdarúgói engednek betekintést a mindennapjaikba.

Guy-Laurent Epstein, az UEFA marketingigazgatója elmondta:
"Nagy örömmel jelentjük be ezt az izgalmas és előremutató partnerséget a Visával és alig várjuk, hogy együtt dolgozhassunk, új és kreatív módon elősegítve a női labdarúgás már most lenyűgöző növekedését."

"Együtt emlékezetes élményeket tudunk teremteni mindegyik UEFA női bajnokságban, és a partnerség segítségével egyedi lehetőséget teremtünk arra, hogy bemutassuk focizó hőseinket. Ez nem csak a női labdarúgás mostani rajongóit segít inspirálni, de biztosítja azt is, hogy a jövő generációi is érdeklődjenek a sportág iránt. Örülünk, hogy a Visa osztja a vibráló női futball iránti terveinket - egy olyan álmot, ami a partnerségi együttműködésünk aláírásával egy lépéssel közelebb került ahhoz, hogy megvalósuljon."

Nadine Kessler, az UEFA női labdarúgásért felelős vezetője hozzátette:
"A női foci mindig óriási értéket jelentett a labdarúgás és a társadalom számára, de a mai nap egy újabb mérföldkő a sportág életében. Bizonyítja, hogy a női labdarúgás új dimenzióba lépett a reklám területén."

"Egy ilyen márkával való együttműködés megerősíti azt a meggyőződésünket, hogy új korszakba léptünk a játék minden szintjén. A potenciál határtalan. Büszkék vagyunk és nagyon várjuk, hogy együtt dolgozzunk a Visával, hogy ezekben az izgalmas időkben széleskörű tapasztalatával hozzájáruljon a jövőbeli növekedésünkhöz."




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Elindult a Visa labdarúgó világbajnokság kampánya
  Sikeresen zárult a VISA Pénzügyi Foci verseny
  Átlag feletti növekedés a Visa-nál
  Visa: nő a bankkártyahasználat
  Elvesztheti szponzorait a FIFA
  Ügynökségi nagytakarítást tart a Visa
  Jön a "dolgok internete"
  Tovább fejleszt a Visa Magyarországon

További hírek ebben a kategóriában

Kép: Marriott A Marriott adományozott
2019-05-09 12:02
Újrahasznosítási forradalom a Vö...
A NaturAqua ismét támogat
1000 hátrányos helyzetű diák kap...
Megvannak a K&H Hearthstone és a...