Hírek
21511 hír az adatbázisban
Több mint fél millió virággal készült a Tesco a Nőnapra
Marketinginfo.hu - 2019-03-08 12:01
Kereskedelem

A Tesco a vásárlói szokások alapján jól tudja, hogy a virágok impulzív termékek, viszont vannak az évben olyan alkalmak, amikor az átlagosnál magasabb a kereslet irántuk.

Ilyen esemény tavasszal a Nőnap és az Anyák napja. A megfelelő szezonális és állandó kínálat kialakítása és a mennyiségek biztosítása mellett a Tesco számára kiemelten fontos, hogy a magyar vásárlók minél nagyobb arányban magyar szállítók termékei közül választhassanak. A szegedi székhelyű Árendás Virág Kft-vel már 13 éve dolgozik együtt a Tesco, a cég több mint 1 millió virágot szállít a Tesco áruházakba egész évben.

Az értékesített virágmennyiség március 8-án, a nemzetközi nőnapon a legnagyobb, ilyenkor ugyanis átlagosan öt-hatszorosával több cserepes és vágott virág fogy az éves átlaghoz képest. Nőnap után Anyák napja alkalmából veszik a legtöbb virágot, valamint a Valentin-napi virágértékesítés is jelentős. A virágfajták népszerűsége leginkább az évszaknak és az adott ünnepnek megfelelően alakul.

A legtöbbet a krizantémból ad el éves szinten a Tesco, abból is a 12 cm-es a legkedveltebb. Örök kedvenc még a rózsa, az orchidea, a primula (kankalin), krókusz, mikulásvirág és a karácsonyi kaktusz. Tapasztalatok szerint a vásárlók leginkább a cserepes virágokat preferálják. A Tesco idén nőnapra 460 ezer cserepes és 150 ezer vágott virággal készült. Ahhoz, hogy a kiemelt ünnepeken is folyamatos legyen a kiváló minőségű kínálat, olyan partnerekre van szükség, akik mindezt biztosítani tudják.

Az Árendás Virág Kft. maximálisan fel van készülve a kiemelt időszakokra is. Éves szinten ugyanis több mint 1 millió növényt képesek termeszteni a 13 ezer négyzetméteres üvegházban és 1 hektáros termőföldön. A Tescón keresztül pedig nemcsak a magyar piacon jelenhetnek meg növényeik, hanem a cseh és szlovák áruházakba is eljutnak magas minőségű kültéri, beltéri, cserepes növényeik.

"A legfőbb szempont nálunk a vásárló elégedettsége, ugyanakkor azt is tudjuk, hogy fontos a jó ár és a jó partneri viszony. A Tescóval való együttműködés mindhárom szempontból példaértékű. A vállalat már kezdetektől bízik a szakértelmünkben, így a Tesco segítségével tudtunk kilépni az exportpiacainkra" - emelte ki a partnerséggel kapcsolatban Árendás Csilla az Árendás Virág Kft. ügyvezetője.

A magyar áruházak közül a debreceni, Kishegyesi úti Tescóban fogy a legtöbb cserepes virág; a legutóbbi szezonban több, mint 91 ezer darabot értékesített az áruházlánc. Debrecent Kaposvár követi, a harmadik helyen pedig Balassagyarmat áll. Vágott virágból a budapesti Fogarasi úti hipermarketben vesznek a legtöbbet. A második legnagyobb mennyiséget ebben a kategóriában szintén Kaposváron adja el az áruházlánc, a harmadik helyet pedig Gödöllő birtokolja.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Tavaszi sminkeléssel köszönti a nőket Bridgestone
  Nőnapkor a magyar nők négyötöde kap meglepetést
  Hősnőké a jövő! nőnapi kampány
  Nőkkel definiálja újra a NŐ szó jelentését a Converse
  Vodafone logó nőnapra
  A nőnapi új Barbie babák
  Pralinéből csak nőnapkor és karácsonykor fogy több
  A SPAR titkos nőnapi projektje

További hírek ebben a kategóriában

Új szolgáltató központot hoz lét...
Franchise szakami elismerések a ...
A hazai kiskereskedelem 2018-ban
Átadták az Év terméke díjakat