Hírek
22112 hír az adatbázisban
Hősnőké a jövő! nőnapi kampány
Marketinginfo.hu - 2019-03-07 15:09
CSR

Ezzel a szlogennel publikálta közös nőnapi kampányfilmjét a Coca-Cola Magyarország és a Loffice Coworkid.

A tavalyi évben sikerrel futó jövőanyukája programsorozatot követően a két szervezet idén is folytatja együttműködését, és az év folyamán több szakmai nappal, vállalkozói workshoppal, munkaerőpiaci visszatérést támogató meetuppal és énjövőm tréninggel készül, hogy elősegítse a nők esélyegyenlőségének javítását és hősnővé válását.

A Központi Statisztikai Hivatal legfrissebb adatai szerint a magyarországi foglalkoztatottak csupán 4 %-a dolgozott részmunkaidőben. Ez a szám messze elmarad az Európai Unió 19 %-os átlagától, nem is beszélve Hollandia csaknem 50 %-áról. Pedig a rugalmas munkaidő nagyban elősegíti a kisgyermekesek munkaerőpiaci érvényesülését.

Magyarországon a gyermekgondozási támogatási rendszer lehetővé teszi a szülőknek, hogy 3 évig otthon maradjanak gyermekükkel. Ebben az időszakban kevesebb lehetősége van az édesanyáknak a felnőtt interakciókra, a közösségépítésre, a szakmai képzéseken való részvételre, és arra, hogy kövessék a legújabb trendeket és változásokat.

Ezeket a problémákat megoldandó a Coca-Cola Magyarország és a Loffice Coworkid 2018-ban összefogott, hogy olyan szakmai és non-formális oktatási eseményeket, tréningeket szervezzen, ahol a korszerű képzési program és kapcsolatteremtés lehetősége mellett a gyermekek szakszerű ellátása is biztosított. Ennek megvalósítására a Coca-Cola Magyarország kibővítette a 2016-ban indított, fiatalok munkanélküliségének visszaszorítását és elhelyezkedését segítő #énjövőm programjának célcsoportját, és a Coworkid Alapítvánnyal karöltve a korosztály szélesítésével a fiatal, kisgyermekes szülőket és édesanyákat is megcélozta.

Mindkét szervezet kiemelten keresi a lehetőségeket a gyermeküket nevelő szülők hatékony támogatására, a bennük rejlő munkaerőpiaci potenciál kiaknázására. Szeretnék elősegíteni a kisgyermekes anyukák otthoni elszigeteltségből való kiszakadását, és azt, hogy magabiztos szereplőként kerüljenek vissza a munkaerőpiacra. Felismerve, hogy ehhez önismereti tréningekre, a munkaerőpiac aktuális sajátosságainak ismeretére, illetve vállalkozói készségek elsajátítására van szükség, a tavalyi évben már egy 'interaktív napot' és egy 'vállalkozói tréninget' valósítottak meg nagy sikerrel, idén pedig az alábbi irányok mentén folytatják együttműködésüket:
 
  • Szakmai események, meetupok és kampányok, melyek arra ösztönzik a fiatal édesanyákat, hogy megismerjék mások sikertörténetét, tanuljanak mások kudarcaiból, olyan új ismereteket szerezzenek és friss lendületet kapjanak, amely által új irányt vesz életük, karrierjük és jövőjük.
  • Kifejezetten kisgyerekes szülőkre szabott, munkaerőpiaci visszatérést és vállalkozóvá válást ösztönző események, ahol a szülőknek profi mentorok, trénerek és szakértők segítségével van lehetőségük piacképes és gyakorlatorientált tudás elsajátítására.
  • Motivációs események, melyeken vezető gyakorlatok és jó példák, valamint az új technológiák és korszerű munkavégzési formák bemutatására kerül sor.
  • Társadalmi érzékenyítő közösségi média kampányok, amelyek felhívják a figyelmet a kisgyerekes szülőkben rejlő munkaerőpiaci potenciálra, és sikeres női vállalkozók, influencerek példáján keresztül bátorítják az édesanyákat arra, hogy merjenek piacra lépni.








NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  #loveislove - a Coca-Cola a Szigeten
  A Coca-Cola karácsonyi karavánja a nyári fesztiválokon
  A nők tudatosabban bánnak a pénzzel
  Megérkezett a Coca-Cola Energy
  Átadták a Nők a Tudományban Kiválósági Díjakat
  Több mint fél millió virággal készült a Tesco a Nőnapra
  Tavaszi sminkeléssel köszönti a nőket Bridgestone
  Nőnapkor a magyar nők négyötöde kap meglepetést
  Nőkkel definiálja újra a NŐ szó jelentését a Converse
  Vodafone logó nőnapra
  A nőnapi új Barbie babák
  Pralinéből csak nőnapkor és karácsonykor fogy több
  A SPAR titkos nőnapi projektje
  DOOH eszközzel a családon belüli erőszak ellen
  Egy napra a férfiaké a főszerep a bankkártyás vásárlásban
  A hazai cégvezetők egyharmada nő

További hírek ebben a kategóriában

Fát ültetnek a BrandFestival ven...
Műanyagbankár a BrandFestivalon
Környezetbarát mosószerek
Vodafone a Porsche Motorsport pa...