Hírek
23526 hír az adatbázisban
Nőkkel definiálja újra a NŐ szó jelentését a Converse
Marketinginfo.hu - 2019-03-07 10:24
Reklám

A Converse "All The Stories Are True" kampánya keretében március 8-án, nőnapon a világ több mint 365 Converse üzletében a nők fehér Chuck Taylor tornacipőkre írva fogalmazhatják újra, mit jelent számukra nőnek lenni

A magyarországi eseménynek a Converse Westend üzlete ad otthont.

Az aktivitást a márka legújabb, "Love the Progress" kollekciója inspirálta, amelyet a márka női tervezői alkottak meg a szeretet, az egység és a közösség erejéből merítve ihletet. A cipőkön inspiratív grafikai nyomatok, kézzel írott üzenetek és formabontó színek bátorítják a nőket egymás támogatására.

A nemzetközi nőnapot a Converse olyan múltbéli és jelenkori nők történeteivel ünnepli, akik maguk alakítják jövőjüket, és saját szavaikkal értelmezik újra a női nem fogalmát, miközben másokat is inspirálnak.

Március 8-án a Converse Westend üzletében bárki csatlakozhat a mozgalomhoz, és megoszthat üzenetet egy fehér Converse cipőn. Millie Bobby Brown színésznő és aktivista Ausztráliában csatlakozott a globális eseményhez, ahol egy workshop keretében fiatal nőkkel együtt beszélgetett arról, mit is jelent a mai világban lánynak lenni. A kampány magyarországi szereplője Lukoviczki Réka, aka RobotGirl, aki saját történetével üzent Converse cipőjén: We are awesomely adaptive!

Az aláírt üzenetekkel ellátott cipők a női összefogást jelképezik, és később kiállításra vagy adományozásra kerülnek.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Így érdemes nyári cipőt választani (x)
  Válasszon szandált a nyárra! (x)
  A nők tudatosabban bánnak a pénzzel
  Átadták a Nők a Tudományban Kiválósági Díjakat
  Több mint fél millió virággal készült a Tesco a Nőnapra
  Tavaszi sminkeléssel köszönti a nőket Bridgestone
  Nőnapkor a magyar nők négyötöde kap meglepetést
  Hősnőké a jövő! nőnapi kampány
  A Converse tavaszi kampányának sikere
  98 év után megújul a Converse
  Perel a Converse
  Birtokba vette a Converse Berlin legforgalmasabb metrómegállóját
  Ügynökséget választott a Converse és az O'Neill
  Százéves a Converse

További hírek ebben a kategóriában

A Miller Mix globális kampánya a...
A nyár a Borsodi Friss új ízével
Közönségdíjas lett a Lidl karács...
A reklámadó hatásai az iparág dö...