Hírek
23526 hír az adatbázisban
Cappy új ízekben és új köntösben
Marketinginfo.hu - 2019-03-01 10:26
Reklám

A kartondobozos gyümölcsitalok között is megjelentek januártól a Coca-Cola HBC Magyarország Cappy termékei: a közkedvelt alma és őszibarack italok mellett immár vegyes ízek is kaphatók.

Ezentúl a Tetra Pak csomagolású, 20-25% gyümölcstartalommal rendelkező, literes kiszerelésű Cappy-k között megtalálható az almát, narancsot és citromot tartalmazó Citrus Mix, az őszibarack, kajszibarack és alma együttese, a Fruit Mix, valamint az alma-feketeribizli-gránátalma-meggy kombó, a Berry Mix.

A tartósítószer, ízfokozó és mesterséges színezék nélkül készülő Cappy egyedülállóan széles választékkal rendelkezik. A most kartondobozba kerülő gyümölcsitalok mellett a prémium kategóriába tartozó, tápláló Smoothie-k, a hozzáadott ásványi anyagokat és vitamint tartalmazó Cappy+, a 100% gyümölcslé tartalmú juice-ok, a gyermekeknek szánt Cappy Junior gyümölcslevek, a gyümölcsrostokkal dúsított Cappy Pulpy és az elsősorban a felfrissülést szolgáló Cappy Ice Fruit gyümölcsitalok a tagjai a nagycsaládnak.

A Cappy az elmúlt évek egyik sikersztorija a Coca-Cola HBC Magyarországnál, amelynek komoly szerepe volt az alkoholmentes italok fellendülésében. Ezen belül az 50 százaléknál alacsonyabb gyümölcstartalommal rendelkező gyümölcsitalok mutatták a legdinamikusabb, bőven kétszámjegyű bővülést. A megújult csomagolással a gyártó még egyértelműbben sorolja be a Cappy gyümölcsitalokat a megfelelő termékkategóriába.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Régóta használt megbízható csomagolóanyag a kartondoboz (x)
  #loveislove - a Coca-Cola a Szigeten
  A Coca-Cola karácsonyi karavánja a nyári fesztiválokon
  Nyári sláger a Coca-Colától
  Megérkezett a Coca-Cola Energy
  Egyszerre 3 alapítványnak gyűjt támogatást a Cappy
  Új italok a Cappytől
  Bővít és kampányol a Cappy Pulpy
  Új termék- és bevezető kampány a Cappy-től
  Megújul a Cappy Ice Fruit
  Új tagokkal bővül a Cappy termékcsalád
  Coca-Cola: titkos vásárlókkal lepte meg a vendéglátósokat

További hírek ebben a kategóriában

A Miller Mix globális kampánya a...
A nyár a Borsodi Friss új ízével
Közönségdíjas lett a Lidl karács...
A reklámadó hatásai az iparág dö...