Hírek
21860 hír az adatbázisban
A P&G 11 márkával csatlakozik a TerraCycle-höz
Marketinginfo.hu - 2019-02-28 12:28
CSR

A Procter & Gamble bejelentette, hogy a legnépszerűbb termékei esetében bevezeti az újrafelhasználható, újratölthető csomagolást.

Ez része annak az új stratégiának, melynek célja, hogy megváltoztassa az emberek hozzáállását az egyszer használatos csomagolásokkal és a hulladékokkal kapcsolatban. Emellett a vállalat új, "gyűjt és újrahasznosít" megoldásokat vezet be, amelyek segítenek a felesleges hulladéktermelés felszámolásában. Ennek része a Lopót vállalatával létrejött partnerség, melynek eredménye egy körkörös e-kereskedelmi platform, amelyet az újrahasznosítással foglalkozó vezető nemzetközi cég, a TerraCycle fejlesztett ki. A P&G legnagyobb globális márkái közül több, például a PanteneTM, a TideTM, a CascadeTM és az Oral-B TM is csatlakozik majd ehhez az innovatív platformhoz az év során.

A Loop az első olyan globális, "körkörös csomagolási és vásárlási megoldás", amelynek célja, hogy javítsa a környezetvédelmi teljesítményt és emelje a kényelmet, a jelenlegi e-kereskedelmi megoldásokhoz képest az összegyűjtött, megtisztított, újratöltött és újrafelhasznált csomagolások által. A Loop lehetőséget biztosít az használt termékek összegyűjtésére közvetlenül a fogyasztók lakhelyéről a további újrahasznosítás vagy újrafelhasználás érdekében. A P&G volt az első FMCG profilú vállalat, mely csatlakozott a Loophoz.

A partnerséget a Világgazdasági Fórum éves találkozóján, a svájci Davosban jelentették be, ahol a P&G ismertette az ún. "Ambition 2030" fenntarthatósági célkitűzéseit. Emellett a vállalat tartós elköteleződését fejezte ki a fenntarthatósági törekvések mindennapi gyakorlatba való átültetésével kapcsolatban.

A P&G tudósai és mérnökei olyan innovatív gyártási, csomagolási és forgalmazási megoldásokat fejlesztettek ki, amelyek elősegítik a fenntartható életet a résztvevő fogyasztók számára. Tizenegy P&G márka lesz elérhető a Lopóban a három különböző formátum valamelyikében. A Loop rendszer validálása és optimalizálása valós piaci tanulási kísérleteken keresztül történik 2019 közepétől New Yorkban és Párizsban.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Lenor termékek csomagolása újrahasznosított anyagból
  Gipszkarton falak a Pampers pelenka gyártási hulladékából
  Pozitív fogyasztás a P&G szemszögéből
  A P&G fogyasztói felmérése
  P&G az újrahasznosítás és fenntarthatóság területén
  A P&G tervei 2020-ig
  Önkéntes munkával segített a P&G
  Támogatói programban a Spar és a P&G

További hírek ebben a kategóriában

Rajzpályázatot hirdet kisiskolás...
Lidl a beteg gyermekekért
Az Avon a kozmetikumok állatokon...
A Runway Run a Budapest Airport ...