Hírek
21633 hír az adatbázisban
Az Evolution Konferencia az emberi természetet járja körbe
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2019-02-26 13:14
Digitális

A tavalyi éves reklámköltési adatok és a határtalan kereskedelem mellett az emberi szeszélyesség is kiemelt szerepet kap az idei Evolution Konferencián.

A kapcsolódás nem csak a magánéletben, de az üzleti terveknél is meghatározó. A virtuális valóság tágul, a marketing szájról szájra terjed az influencerek pedig inspirátorokká válnak.

Az evidensnek vett online jelenlét és digitalizáció korában pillanatokon belül képesek vagyunk a virtuális térben kapcsolatot teremteni, de vajon ez mennyire képezi le valódi kapcsolódási szokásainkat? Sőt, mennyire képes egy márka úgy elérni a fogyasztót, hogy az egy tényleges kapcsolódást alakítson ki?

Mára már köztudott, hogy az emberek jelentős mértékben, ötven vagy akár nagyobb százalékban is, érzelmi alapon hozzák meg döntéseiket. Ez alól azok a szituációk sem kivételek, amikor éppen azon gondolkoznak, hogy melyik szolgáltatást vagy melyik márkát válasszák. Részben a túláradó reklám és hirdetési tevékenység miatt, a fogyasztók egyre inkább visszatérnek a bizalmi alapon történő választáshoz. A megismételhetetlen első benyomások ajánlások által érik őket, például barátoktól, ajánlókból vagy a közösségi médiából. Ez a viselkedés vezetett el az úgynevezett szóbeszéd marketing felerősödéséhez is.

Ez a tendencia az influencer marketinget is érinti, hiszen egyre feltörekvőbb az a trend, miszerint a véleményvezérek szerepükből a következő szintre emelkedve, inspirátorokká váljanak. Vecsei H. Miklós, Junior Prima-díjas színész és a POKET Zsebkönyveket útnak indító Sztalker csoport társalapítója, az inspirátorok témájában szólal meg az idei Evolution konferencián.

A baráti jó tanácsok és kedvelt influencerek mellett a konferencia repertoárja mélyebbre ás az emberi kapcsolódások tekintetében. Egy ilyen meghatározó témakör a szexualitás és a közösségi média kapcsolata és felelőssége ebben az intim kérdéskörben. Másrészről, megjelenik az emberi gonoszság motívuma is, amelyet egy márka hírnevében bekövetkező krízishelyzet és az ezt orvosoló kríziskommunikáció kapcsán tárgyal az előadás.

A jelen fontosságát és a pillanat megélését hangsúlyozza Hozleiter Fanny, ismertebb nevén MOSOLYKA. Az employee barnding, az az a lelkes és elkötelezett munkavállaló, mint a cég hiteles nagykövete, áll Györfi Pál, az Országos Mentőszolgálat Szóvivője előadásának fókuszában.

"Ahogy azt az Evolution Konferencia gondolatisága is mutatja, minden kereskedelmi mozzanat mögött az ember áll. Próbálkozhatunk mérésekkel, stratégiákkal, kalkulációkkal, a döntéshelyzetben úgyis mindig az emberi természet győzedelmeskedik, amely inkább szeszélyes, mint reális. A hazai vállalkozások számára a változó piaci kihívások sikeres teljesítéséhez elengedhetetlen, hogy a tervezésben a kapcsolódásra helyezzék a hangsúlyt." - magyarázza Csermely Ákos, az Evolution Hungary tulajdonosa.

Az inspiratív és beszélgetést kezdeményező konferencián Mérő László matematikus, pszichológus is előadást tart a világ megismerésére irányuló egyik legfontosabb eszközről, a gondolkodás módszereiről.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A határtalan e-kereskedelem hatásait vizsgálja az Evolution Konferencia
  A Facebookkal és a Google-lel senki sem veheti fel a versenyt
  A reklámpiac növekedése folytatódott
  Idén is az Evolution konferencián debütál a reklámtorta
  Reklámtorta 2016
  Ingyenes üzleti tanácsadópontok az Evolution konferencián
  Nagyágyúk az Evolution konferencián
  Értékteremtés a digitális és online világban

További hírek ebben a kategóriában

i Bővül az IAB Hungary
2019-04-16 14:44
A keresőoptimalizálás, mint font...
Automatizálással jelentős költsé...
Robottechnológia a Gyermelyin
Digitális oktatási képzést nyújt...