Hírek
22003 hír az adatbázisban
Az ALDI a legnagyobb magyar női futóesemény főszponzora
Marketinginfo.hu - 2019-02-25 16:33
Egészségmarketing

Az ALDI immár ötödik alkalommal támogatja a Női Futógálát, az ország legnagyobb női futóünnepét.

A tavaly már ALDI Női Futógála néven megrendezett esemény több mint 8500 sportolni vágyót, közülük közel 900 iskolást vonzott a budapesti Népligetbe. A szervező Budapest Sportiroda (BSI) és a főszponzor ALDI idén még ennél is több résztvevőre számít a május 19-én megrendezésre kerülő eseményen.

A 2019-es ALDI Női Futógálán - amelyre ismét a Népligetben kerül sor - változatos távokon lehet indulni, a 600 méteres családi futástól a 10 kilométerig, egyéniben, párban és váltóban egyaránt, és gyaloglók is nevezhetnek, így minden érdeklődő megtalálhatja a számára ideális versenyszámot. Egy futó akár több távon is indulhat, így három részletben akár 17 kilométer is teljesíthető. Az 5 és 10 kilométeres távokra felkészítő program is indul, amelyre a BSI honlapján lehet feliratkozni. Az ALDI Női Futógála minden résztvevője érmet kap a táv teljesítéséért.

Az ALDI Női Futógála több éves fennállása alatt bizonyította, hogy a futás mindenki számára élvezetes sport, nincs felső korhatár. Bár tavaly a résztvevők zöme a 25-40 év közötti korosztályt képviselte, a legidősebb futó hölgy 79 évesen teljesítette a távot, míg a gyaloglók között akadt 81 éves is. A legnépszerűbb táv minden évben az öt kilométeres - a résztvevők közel egyharmada ezt választja -, második a 10 kilométeres, amelyen tavaly több mint kétezren indultak. Sokan babakocsit tolva futottak, és az óvodáskorosztály képviselői is szívesen kocogtak anyukájuk mellett. A rendezvény nem csupán Budapestről vonzza a résztvevőket, a környező települések mellett többek közt Székesfehérvárról és Tatabányáról is szép számmal érkeztek indulók.

Az országszerte immár 138 üzlettel rendelkező ALDI elkötelezett a sport és az egészséges életmód mellett, széles választékot kínál friss, szezonális zöldségekből és gyümölcsökből, illetve egészséges sütési és főzési alapanyagokból.

Az áruházlánc New Lifestyle sajátmárkája alatt csökkentett zsír-, cukor- és szénhidrát-tartalmú terméket kínál, amelyek szintén hozzájárulnak a vásárlók egészséges életmódjához. Az ALDI természetesen gondol az ételintoleranciával érintettekre is, számukra az Enjoy Free! termékcsalád több mint 100 féle glutén- és laktózmentes megoldást jelent. Mindemellett az áruházlánc kínálatában a futástól a síelésen át a beltéri edzésekhez, vagy gyógytornához szükséges kiegészítőkig rendszeresen megjelennek sporteszközök és sportruházati termékek is, az ALDI-tól megszokott kiváló ár-érték arányban.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  ALDI és az E.ON együttműködése
  Az ALDI együttműködik a WWF Magyarországgal
  Ismét nyertek az ALDI termékei „Az Év Terméke Díj”-on
  Az ALDI és az Élelmiszerbank együttműködése
  Az ALDI a munka és a család egyensúlyért
  Az ALDI idén is összefog a mellrák ellen
  Újabb 20 ALDI üzlet ment élelmiszereket az Élelmiszerbankkal együttműködve
  Nemzetközi IT-támogatási központot alakít ki az ALDI
  Hét kategóriában díjazták az ALDI-t
  Karbonsemleges működés az ALDI-nál
  Zöld kezdeményezések az ALDI-nál
  Az ALDI támogatja a Go Pink kezdeményezést
  Az ALDI az ENSZ fenntarthatósági hálózatának tagjai közt

További hírek ebben a kategóriában

Fotó: Biljarszki Dániel A SimpliCity Fesztivál
2019-07-17 12:58
Kampány a tudatos gyógyszerhaszn...
Kampány a meggyfogyasztás ösztön...
Fogászati szűrés az EFOTT-on
Együttműködésbe kezd a Bonafarm ...




Projektmenedzser
Főbb feladatok, munkák- ajánlati felhívás fogadása, műszaki ...
IT Manager
Feladatok: - Projekt menedzsment- Jelentések és projekt doku...