Elismertek a K&H-t
Marketinginfo.hu - 2019-02-25 11:43
PR
A Financial Marketing kategória legjobbja lett a K&H: üzletet ide! vállalkozásösztönző program az amerikai Summit Marketing Effectiveness Awardon.
A rangos elismerést a 45 főből álló nemzetközi zsűri értékelése alapján a beérkezett közel 1500 pályamunkából mindössze 15-en kapták meg.
A kreatív és marketing kiválóságok egyik rangos döntőjévé vált Summit International Award 25 éve ismeri el a marketing és kommunikációs szakma legkiemelkedőbb projektjeit. A díj szigorú nevezési feltételei és a zsűrizés folyamata garantálja, hogy valóban csak a legkiemelkedőbb pályázatok kerülhessenek a dobogóra. A Marketing Effectiveness Awardra 20 kategóriában lehetett pályázni, és a tíz országból beérkezett közel 1500 pályamunka mindössze 9%-át díjazták Ezüst, Platina vagy a Kategória legjobbja (Best of Category) minősítéssel. A K&H: üzletet ide! programja a Financial Marketing kategóriában Best of Category díjat kapott, melyet a 45 különböző nemzetiségű - többek között - kommunikációs szakemberekből, korábbi nyertesekből, iparági szakértőkből és ügynökségi tulajdonosokból álló zsűri ítélt oda a pénzintézetnek.
"A K&H: üzletet ide! programot 2016-ban hívtuk életre annak érdekében, hogy hosszú távon hozzá tudjunk járulni a hazai cégvilág felpezsdítéséhez. Szakmai sikerekben elképesztően termékeny időszakot tudhatunk magunk mögött, hiszen a program az elmúlt három évben több mint 10 kommunikációs szakmai díjat zsebelt be, köztük a Data & Marketing Associaton elismerését ahol egyedüli magyarként képviselhettük az országot. A mostani, Marketing Effectiveness Award azonban még ezt is túlszárnyalta, hiszen a Best of Category elismerést a beérkezett 1482 pályamunkából mindössze 15-en kapták meg. Ez - és természetesen a korábbi díjak is - azt jelentik számomra, hogy vállalkozásösztönző programunkkal valóban egy hiánypótló, egyedi és hatékony eszközt tudtunk adni mind a lakosság, mind pedig a hazai kis- és középvállalkozások kezébe annak érdekében, hogy közösen új lendületet adhassunk a hazai gazdaság motorjának számító kkv szektornak" - mondta el Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs igazgatója.
A projekt megvalósulásán a Laboratory Group reklámügynökség, az OMD Hungary, mint médiavásárló, az LA Communication és a Well PR kommunikációs ügynökségek dolgoztak együtt a K&H Bank megbízásából.
Kapcsolódó cikkek:
Kihirdették a K&H a fenntartható önkormányzatokért pályázat nyerteseit
2023-ban a K&H az Év ingatlanfinanszírozója
Marketing Summit 2023: márkák, üzlet és mesterséges intelligencia
1000 hátrányos helyzetű diák kap vadonatúj sportcipőt
A K&H a pénzügyi szektor Legvonzóbb Munkaadója
A K&H új reklám spotja
Külföldi vállalatvezetőket díjazott a BBJ és a HIPA
Videó öninterjú a K&H-nál
Együttműködési megállapodást írt alá a K&H és a Tej Terméktanács
Megbízható Munkaadó díjat kapott a K&H
Startupokat toboroz a K&H
Félmillió forint a K&H-tól
A K&H gyógyvarázs területi szavazása
Mozgóbankkal újít a K&H
Fiatal agrárszakembereket díjazott a K&H
|