Hírek
23605 hír az adatbázisban
A Lenor termékek csomagolása újrahasznosított anyagból
Marketinginfo.hu - 2019-02-22 12:34
CSR

A körkörös gazdálkodásra való törekvésének köszönhetően a P&G két terméke, a Lenor és a Lenor Unstopabbles palackjai 50%-ban újrahasznosított anyagból készülnek, és már elérhetőek a magyar piacon.

Ez a vállalat fenntartható fejlődési stratégiájának egyik fő eleme, és céljuk, hogy 2030-ig az összes P&G termék csomagolása újrahasznosítható legyen.

Az Európai Bizottság adatai szerint az európaiak évente több mint 25 millió tonna műanyaghulladékot termelnek, és ennek 59%-a a termékcsomagolásból származik. A nagyvállalatoknak ezért ebben is jelentős szerepet kell vállalniuk: tevékenységeik és programjaik által inspirálhatják a fogyasztóikat, és lehetővé tehetik szokásaik megváltoztatását és a környezet megmentését.

A Procter&Gamble, mint az egyik legnagyobb globális FMCG termelő vállalat, olyan márkákkal többek között, mint az Ariel, Pantene, Pampers, Head&Shoulders, Lenor, Jar vagy Gillette folyamatos erőfeszítéseket tesz, hogy pozitív hatással legyen a természeti környezetre. Elfogadott globális stratégiájának, az Ambitions 2030 projektnek egyik fő célkitűzése a körkörös gazdaság elvein alapuló megoldásokra való törekvés, ezen belül is különösen a műanyaghulladék feldolgozásával kapcsolatos intézkedések.

Elkötelezettségének részeként a P&G egyre gyakrabban úgynevezett PCR (Post Consumer Recycled) anyagot, azaz lakossági újrahasznosított műanyagot használ gyártási folyamataiban. A Lenor és Lenor Unstoppables termékek csomagolásának 50%-át mostantól ilyen újrahasznosított műanyagokból állítják elő.

A Lenor termékek PCR-rel való csomagolása nemcsak az ökológiai lábnyomunkat csökkenti, de megadja a lehetőséget a fogyasztóknak, hogy fenntartható döntéseket hozzanak, valamint ezáltal hozzájáruljanak a P&G által is támogatott felelős fogyasztás megvalósításához. - mondja Krubl Yvett, a Procter&Gamble kommunikációs menedzsere.

2018-ban egyedül a P&G használt 38 ezer tonna újrahasznosított műanyagot a termékeiben, ami 230 millió palacknyi Lenor vagy Ariel terméknek felel meg. Ez a palackmennyiség egymás mellé téve kiteszi az Északi-sarktól a Déli-sarkig tartó távolságot. Elkötelezettségének megőrzése érdekében a P&G célja, hogy termékei műanyag csomagolásában megduplázza az újrahasznosított anyagok felhasználását, valamint 2020-ig 52 ezer tonnára növelje a PCR használatát.

A Lenor termékek csomagolása csak egy a P&G számos kezdeményezéséből a műanyaggyártás megfékezésére és a körkörös gazdaság felé való törekvésre. A vállalat kiemelt törekvése, hogy termékei csomagolásának 100%-át újrahasznosíthatóvá vagy újra felhasználhatóvá tegye. Ez az arány jelenleg 86%.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Környezetbarát megoldás a csomagolásban: a papír ragasztószalag (x)
  Tűnjön ki a termékével fémgőzölés segítségével! (x)
  P&G: több mint 150 raklap termékadomány
  A P&G 2019. évi Társadalmi felelősségvállalási jelentése
  A P&G 11 márkával csatlakozik a TerraCycle-höz
  Nike Air Max az újrahasznosított anyagokból
  Újrahasznosított reklámponyvából készült bútorok
  A Coca-Cola a környezetért
  Újrahasznosít az IKEA
  Újrahasznosított kabátok a kóbor macskákért
  Ékszerkollekció az újrahasznosított aranyból
  Új játszótér a Henkel és a Rossmann segítségével
  Jótékony installációk a Praktikerben

További hírek ebben a kategóriában

Kihirdették a K&H a fenntartható...
Több mint 35 millió forintot ado...
Az idei Adni Öröm! karácsonyi ad...
Év végi díjeső és tudatos felelő...