Hírek
23526 hír az adatbázisban
A Duna House országos kampánya
Marketinginfo.hu - 2019-02-21 16:17
Reklám

Saját értékesítőivel, a megbízók kérdéseivel és kétségeivel a középpontban indított kampányt a Duna House.

A reklámszpot az ingatlaneladás folyamán felmerülő félelmek kérdéskörét járja körül és mutatja be a szakértői segítség fontosságát. A filmben szereplő kollégák a Duna House által használt értékelőrendszert mutatják be, amelynek segítségével az ügyfelek valós idejű értékelést adhatnak az értékesítőkről.

"A reklámkampányunkban azokkal a valós, mindennapi kérdésekkel foglalkozunk, amelyekkel kollégáink nap mint nap találkoznak. Szerettük volna bemutatni, hogy a megbízóink ezekkel a félelmekkel nincsenek egyedül, és hogy van megbízható segítségük az ingatlanügyeik során, amely általában a legnagyobb pénzügyi döntést jelenti az ember életében." - nyilatkozta Benedikt Károly, a Duna House marketing és pr vezetője. "A kampány hármas üzenete: biztonság, kényelem, eredményesség, az ingatlanközvetítői hozzáadott értéket mutatja be, amelyet a tavalyihoz hasonlóan ismét a legjobb értékesítőink képviselnek a filmben és az online felületeken egyaránt."

A kampány januárban indult és a televíziós csatornák mellett, a rádióban, közterületen és online felületeken futott.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Értékesítőivel kampányol a Duna House
  A Duna House hálózat munkáját újabb két díjjal jutalmazták
  Szokatlan TV kampánnyal indít idén a Duna House
  Fellendül-e az ingatlanpiac idén?
  Milyen lakásokat keresnek a leginkább?
  Ki vásárol energiatakarékos ingatlant?

További hírek ebben a kategóriában

A Miller Mix globális kampánya a...
A nyár a Borsodi Friss új ízével
Közönségdíjas lett a Lidl karács...
A reklámadó hatásai az iparág dö...