Hírek
22112 hír az adatbázisban
IoT-kampány a Bosch-tól
Marketinginfo.hu - 2019-02-18 17:12
Digitális

"Like a Bosch" - e szlogen köré szerveződik a technológiák és szolgáltatások beszállítójának indított kampánya.

A kampány üzenete: a Bosch a hálózatba kapcsolt termékek és megoldások vezető szállítója. Fő eleme egy hip-hop zenei videó, amelynek hétköznapi főhőse a dolgok internetének (IoT) értő és ügyes felhasználója. A "Like a Bosch" kampányt az 1886-ban alapított vállalattól mindeddig nem megszokott megközelítés és hangvétel jellemzi. A PR-megoldás a "Like a Boss" internet-jelenségre épít, amely a világhálón vírusvideók és mémek formájában terjedve kattintások tízmillióival büszkélkedhet. A videók szereplői hétköznapi emberek, akik bizarr mutatványokat adnak elő vagy épp nagy ügyességgel kerülnek ki nehéz helyzetekből. A "Like a Bosch" kampány néhány betűt megváltoztatva ad új értelmet az internetes jelenségnek.

A Bosch-film hőseként egy fiatalember minden helyzetet megold a mindennapok során - a Bosch hálózatba kapcsolt megoldásaival. Okostelefonjával a kezében egyaránt menő, intelligens és magabiztos módon vezérli autóját, fűnyíróját vagy éppen kávéfőzőjét, s mindig ura a helyzetnek - "Like a Bosch."

"Egy globális internet-jelenséget vettünk alapul, amit humorral dolgoztunk át" - mutatott rá Boris Dolkhani, a Bosch márkamenedzsment-igazgatója. "A Bosch aligha kerülhető meg az IoT területén, ez a kampány egyértelmű üzenete." A minél nagyobb közönség elérése érdekében a vállalat online, IoT-víruskampányt indított. Ennek során a Bosch több mint 400 ezer munkavállalójára is számít, akik e videók lájkjaival és megosztásával segíthetik a kampányt. Még idén megjelennek további termékvideók hálózatba kapcsolt mobilitás (Connected Mobility) és hálózatba kapcsolat élet (Connected Living) IoT-domainnevek alatt. A hamburgi Jung von Matt ügynökség által készített kampány a digitális és közösségi média csatornákon jelenik meg.







NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Leépítésekre készül a Bosch
  Kétszámjegyű árbevétel-növekedést ért el a Bosch
  Beruházás a Bosch miskolci gyárában
  A Bosch az okosvárosokra épít
  A Bosch munkatársakká változtatja a robotokat
  A Bosch egyedülálló digitális logisztikai központot épít
  Okosváros a Bosch szerint
  Sikeres évet zárt a Bosch Magyarország
  Kétszámjegyű növekedéssel indította az évet a Bosch
  Szoftveres segítség a Bosch-tól

További hírek ebben a kategóriában

Felhasználóbarát megoldások a pr...
Kevés hazai márka lát fantáziát ...
Ha új honlapot szeretnél, miért ...
A 'Társas-játékok' körül forog a...