Hírek
21511 hír az adatbázisban
SHARE-el a természetért
Marketinginfo.hu - 2019-02-18 11:44
CSR

Az elmúlt években közel 10.000 gyerek környezettudatos nevelését segítette a Pangea Kulturális és Környezetvédelmi Egyesület, többek között ezért ők kapták az adományt.

Mint Bombay Bálint, a Pangea elnöke elmondta, a pénzt Oktatóközpontjuk fejlesztésére fordítják majd.

A százezer forintos adományt a SHARE, a jótékony sör csapata adta át a Pangeának. A SHARE sörmárkát két éve alapította három magyar vállalkozó, és az eredeti célnak megfelelően a beérkező profit 100%-át az utolsó fillérig jótékony célra fordítják.
Az adományozott szervezeteket minden alkalommal egy-egy átfogó terület SHARE-nagykövete választja ki.

Alvégi Lóci, a SHARE egyik alapítója az elmúlt két évet összefoglalva elmondta: a SHARE több, mint negyven ezer eladott sörön van túl, a mostanival együtt 600 ezer forint adományt adott át összesen, 40 vendéglátóhelyen folyt már a jótékony sör, és eddig 18 cég vásárolt tőlük saját rendezvényeire. Az ebből befolyó összeg profitja egytől-egyig a társadalomért tenni akaró szervezeteknél kötött ki.

"Egyértelműen látszik, hogy minél több folyik be a SHARE-hez, a másik oldalon annál több jótékonyság tud kifolyni belőle. Jelenleg a legfőbb feladatunk a tőkebevonás, amivel megteremthetjük a SHARE növekedésének feltételeit és körülményeit. A folyamat elindult, de jelenleg minden ötletre nyitottak vagyunk."

Az eddigi adományozottak és az őket választó SHARE-nagykövetek:
 
  • Káva Kulturális Műhely - Kovács Patrícia, színésznő
  • Utcajogász Egyesület - Amnesty International
  • A Szívbeteg Gyermekek Védelmében Alapítvány - Kovács "Kokó" István, olimpiai aranyérmes bokszoló
  • Megálló Csoport Alapítvány - Kiss Tibi, énekes
  • Pangea Kulturális és Környezetvédelmi Egyesület- WWF Hungary


A mostani adományozó, a WWF Magyarország képviseletében Antal Alexa kommunikációs vezető azt mondta, azért a Pangeát választották, mert a fenntartható jövő kulcsa az ember és a természet harmóniája, ezt pedig a legfiatalabb generációknál kell kezdeni, ebben pedig nagyra tartják a Pangea munkáját.

A tájékoztatón előkerült egy sárral felöntött korsó sör is, mely a WWF vizeink védelmét célzó kreatív kampányának része.

"Egy előremutató szabályrendszer, amely vizeink védelmét célozza, most veszélyben van. Az úgynevezett Víz Keretirányelvet, mely azt célozza, hogy vizeink jobb állapotba kerüljenek 2027-re, éppen felülvizsgálja az EU. Ha a keretirányelvet gyengítik, annak hosszútávon az lesz az eredménye, hogy vizeink minősége tovább romlik. Ennek szinte mindenünk áldozatul eshet, többek között kedvenc sörünk is" - mondta Antal Alexa.
A kampányhoz csatlakozó SHARE alapítói a helyszínen meg is kóstolták a saras sört, hogy így készüljenek a jövőre.

A magyarok március 4-ig az alábbi honlapon állhatnak ki vizeink védelméért: http://wwf.hu/viz




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Hódít az első jótékony sörmárka, a SHARE

További hírek ebben a kategóriában

Az ALDI a munka és a család egye...
A Visa a világon elsőként szponz...
Önkéntesek jelentkezése a Balato...
Tavaszi sminkeléssel köszönti a ...