Kinevezték a Republic Group középvezetőit
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2019-02-15 16:48
Karrier
A Republic Group 15 tagú client service csapatának és 20 fős kreatív csapatának strukturális átalakítása az ügynökség növekedése miatt vált szükségessé.
A client service vezetőt, Szilágyi Fiorellát egy középvezetői board segíti az ügyfelek hatékony és elsőrangú kiszolgálásában. A kimagasló kreatív színvonalról emellett Márton Szabolcs vezetésével a kreatív divízió head-jei is gondoskodnak. A Republic Group 2016 és 2018 között dinamikusan növekedett mind az ügyfelek és mind a munkavállalók számának tekintetében is. Fiorella a múlt évben átstrukturálta a client service csapatot, amelynek egyik első lépéseként létrehoztak a Republic-ban egy Client Service Board-ot. A 2-5 fős csapatok élén álló középvezetők legfontosabb feladata a minőségi és hatékony ügyfélkiszolgálás, valamint a kiemelkedő szakmai színvonal biztosítása. Emellett együtt dolgoznak a kreatív középvezetőkkel azon is, hogy gördülékenyebbé tegyék az immár 100 fős szervezet működését. "Az elmúlt egy évben azt tapasztaltuk - amit az ügyfeleink visszajelzései is megerősítenek -, hogy a Client Service Board megalakítása nagyban hozzájárult a csapat hatékonyságához és a stabilitás fenntartásához. Rummel Gábor, Boér Anna, Pavuk Sophie és Pintarics Viktória évek óta a csapat kiemelkedő tagjai, mindannyian komoly szakmai tapasztalattal rendelkeznek, így a támogatásukkal jelentős mértékben fejleszteni tudtuk a külső és belső folyamatainkat, professzionálisabbá tettük a működésünket. Mindannyian felelősségteljes, megbízható tagjai az ügynökségnek, segítségükkel sikerült egy nagyon összetartó, lelkiismeretes csapatot kialakítanunk" - nyilatkozta Szilágyi Fiorella, a Republic Group client service csapatának vezetője. A Republic Group hagyományosan nagy hangsúlyt fektet a dolgozók fejlesztésére, a különféle edukációs programokra, az egyéni és teamcoaching-okra. Az idén 22 éves reklámügynökség ezért kiemelten kezeli a Fiorella irányításával zajló belső képzést, a 2018-ban indult Adscool-t, de a közös készségfejlesztésen túl 2019-től célzott figyelmet fordít az egyéni vezetői kompetenciák erősítésére és a munkavállalók elismerésére is. - Rummel Gábor 2016-ban csatlakozott a vállalathoz közel 10 éves ügynökségi tapasztalattal. Korábban olyan nagy márkákon dolgozott, mint a MARS vagy a Zewa. A Republic-nál főleg pénzügyi területen tevékenykedő ügyfelekkel dolgozik. Számos egyéb projekt mellett ő felelt a Budapest Bank, a Cherrisk és az UNIQA teljes körű kiszolgálásáért. Gábor a vezetői tapasztalatainak köszönhetően sikeresen támogatja a belső folyamatokat, kiemelkedő szerepe van a junior kollégák képzésében, integrálásában.
- Boér Anna is 2016-ban csatlakozott az ügynökséghez mint a BrandFestival projektvezetője. Anna több mint 5 éves rendezvényszervezői tapasztalattal rendelkezik. Korábban olyan nagy ügyfelekkel dolgozott, mint az Andreas Stihl, a Huawei, illetve a Tupperware. A Republic-nál olyan sikeres projektek is a nevéhez fűződnek, mint a Market Építő Zrt. Magasépítő Konferenciája, vagy a GVH employer branding kampánya. Az elmúlt három évben többek között a Lapcom, a Danone Actimel, a Cerbona és az Omnia projektjeit fogta össze, jelenlegi kiemelt ügyfelei közé pedig az Allee és a Pilkington tartoznak. Anna emellett immár harmadik éve látja el a BrandFestival rendezvényigazgatói feladatkörét.
- Pavuk Sophie 2014 óta erősíti a Republic Group client service csapatát, azóta számos területen szerzett tapasztalatokat, melyek közül kiemelkedik az FMCG és a banki szektor. Korábban például a Szentkirályi, a Mizo, a Danone Actimel, a Fino, a Budapest Bank, az UniCredit Bank, a GVH és a GSK projekteken dolgozott, jelenleg pedig a Jaguar - Land Rover, a Diófa Alapkezelő (Shopmark, Zone, Infopark), a Merci csokoládé, illetve a Katona József Színház projektjei tartoznak hozzá.
- Pintarics Viktória 2017 májusában csatlakozott az ügynökséghez. Szakmai pályáját a GfK-nál, piackutatási területen kezdte, majd ügynökségi oldalon szerzett tapasztalatokat, dolgozott a Mizo, a Dr. Oetker, a Nők Lapja Café és az MKB márkák projektjein. A Republic-nál a Budapest Bank kiemelt kapcsolattartójaként kezdett, majd átvette a METRO márkát, így csapatvezetőként jelenleg is a nagykereskedelmi áruházlánc megfelelő kiszolgálásáért felel. E mellett a Training360 projektjeinek, kampányainak teljes körű koordinációja tartozik hozzá és a csapatához.
A kreatív részlegen történt változásokról Márton Szabolcs, kreatívigazgató számolt be: "Több mint egy évvel ezelőtt indult útjára az a program, amellyel a Republic Group vezető art director-ának és szövegírójának a felkészítését vállaltuk el azért, hogy megalkossuk a kreatív csapat középvezetői rétegét. A head of art pozícióra Jancsi Mátyást, head of copy-nak Román Dávidot választottuk ki egy belső értékelési szempontrendszer alapján. Mátyás és Dávid 4 éve csatlakozott az ügynökségünkhöz, és azóta a legnagyobb márkákon - számos megnyert tenderrel és díjazott kampánnyal - bizonyították szakmai kompetenciáikat. Kiválasztásuk másik, legalább ennyire fontos szempontja az emberi minőségük, rátermettségük volt, mert hiszünk abban, hogy a legjobb vezetők csak jó szakemberekből és nyitott, segítőkész, felelősségteljes emberekből válhatnak. Büszkék vagyunk rájuk, és hatalmas várakozással tekintünk az elkövetkező évekre, amelyeknek kiemelt szereplői lesznek." - Jancsi Mátyás 2015-ben csatlakozott a Republic Group kreatív csapatához senior art director-ként, majd másfél év után head of art pozícióba lépett. Az elmúlt 10 év tapasztalatának köszönhetően otthonosan mozog a legtöbb szektorban. Az ügynökségnél az egyik legfontosabb feladatának a fiatal kreatívok fejlődésének támogatását tartja.
- Román Dávid szintén 2015-ben igazolt a Republic Group-hoz, és azóta számtalan márka kampányán dolgozott szövegíróként. 8 éve kreatív területen tevékenykedik. Korábban leginkább BTL, később ATL feladatokat kapott, és mostanában egyre több digitális projektben vesz részt. A Republic Group-ban a változatos ügyfélkört szereti a legjobban, amelynek köszönhetően a legkülönfélébb ágazatokban szerezhet tapasztalatokat a gyógyszeripartól az autógyártásig, az FMCG-től a pénzügyi szektorig.
Kapcsolódó cikkek:
Oláh Alexandra a Republic Grouphoz igazolt digitális vezetőként
Női vezető a Republic Csoportnál
Heal Edina a Republic Groupnál
Senior stratégát igazolt a Republic Group
Client service és PR vezetőt nevezett ki a Republic Group
Új digitális vezetőt igazolt a Republic Group
Elismerték a Republic Groupot Londonban
Új kreatív igazgató a Republic Groupnál
|